Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor Ansje » 23 feb 2009 20:34

MissF schreef:Nog 13 bedoel ik, tot mijn gewicht voor mijn zwangerschap :)

Jij ook sterkte Ansje! Je houdt het al lang vol toch?

Ik ben half januari begonnen, dus voor mijn doen hou ik het al aardig vol... En als ik hier kijk en lees hoeveel er bij iedereen nog af moet, dan houdt dat mij ook wel een beetje op de been. En ik moet zeggen dat ik het nu totaal niet moeilijk vind om vol te houden.
Komt denk ik ook omdat ik geen dieet volg, geen boekjes lees enz... Ik lijn gewoon op mn eigen manier en tot nu toe werkt dat goed :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 feb 2009 21:15

SamanthaH schreef:Hoe werkt dat precies?? En ben je er al mee afgevallen?

ik ben eerst met sonjabakker 34,5 kilo afgevallen.. toen stond ik langere tijd stil.. ik at te weinig!

nu ben ik 3 februari hier mee begonnen en ben er tot nu toe 2,5 kilo mee afgevallen!

SamanthaH
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor SamanthaH » 23 feb 2009 21:22

Wow, wat vreselijk knap!!!

Werkte Sonja Bakker niet meer, om het zo maar te noemen?? Hoeveel kilo wil je nu nog kwijt?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 feb 2009 21:30

SamanthaH schreef:Wow, wat vreselijk knap!!!

Werkte Sonja Bakker niet meer, om het zo maar te noemen?? Hoeveel kilo wil je nu nog kwijt?

nee sonja bakker werkt niet meer. Ik at daardoor te weinig en mn lichaam is op spaarstand gegaan. Ik heb het toen langzaam weer opgebouwd en nu doe ik dus dit! en ik kan echt de hele dag dooreten met dit dieet!

ik wil er iig nog 11 af.. en eigenlijk 13.. want 50 kilo afvallen klinkt wel leuk :lol: :lol:

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 23 feb 2009 21:47

Ach joh TJ dan blijft er helemaal niks meer van je over [-X :wink:

SamanthaH
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor SamanthaH » 23 feb 2009 21:54

trijntjejohanna schreef:
SamanthaH schreef:Wow, wat vreselijk knap!!!

nee sonja bakker werkt niet meer. Ik at daardoor te weinig en mn lichaam is op spaarstand gegaan. Ik heb het toen langzaam weer opgebouwd en nu doe ik dus dit! en ik kan echt de hele dag dooreten met dit dieet!

ik wil er iig nog 11 af.. en eigenlijk 13.. want 50 kilo afvallen klinkt wel leuk :lol: :lol:

De hele dag dooreten??? Toch geen snoep enz?? Hoe werkt het precies, moet je punten tellen ofzo??

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 23 feb 2009 23:24

Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 feb 2009 06:43

ze komen nu toch terug van Sonja Bakker, het schijnt dat je echt te weinig calorien binnenkrijgt. Eerst val je af, daarna schakelt je lichaam om in de spaarstand. Ik vind het heel gevaarlijk. Mijn zus en moeder zijn er mee begonnen maar afgehaakt omdat ze gewoon echt flauw vielen van de honger :?
maar toch schijnen sommige ervaringen heel positief te zijn.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 24 feb 2009 07:16

kwebbel schreef:ze komen nu toch terug van Sonja Bakker, het schijnt dat je echt te weinig calorien binnenkrijgt. Eerst val je af, daarna schakelt je lichaam om in de spaarstand. Ik vind het heel gevaarlijk. Mijn zus en moeder zijn er mee begonnen maar afgehaakt omdat ze gewoon echt flauw vielen van de honger :?

Ja dat riep ik ook meteen toen ik zo'n boekje van haar in keek, ook al weet ik dat veel mensen iets minder eten op een dag dan dat ik doe. Volgens mij maakt het meer uit wat je eet dan de hoeveelheden: van veel groente word je niet dik.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 feb 2009 07:44

-38!Afbeelding

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 24 feb 2009 08:50

trijntjejohanna schreef:ik doe WW.. dan mag je alles eten, zolang je maar binnen je puntenaantal blijft!

Dat doe ik ook, en het werkt goed!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 feb 2009 09:56

Dat idee is het streep-je-slank ook, je mag alles eten, maar je hebt wel vakjes waar je binnen moet blijven. Dus als je 1 gevulde koek eet, is er amper meer ruimte voor avondeten, en dat is slecht, dus laat ik die gevulde koek wel staan :)
Ik doe het samen met mijn moeder, alleen is zij iets minder gemotiveerd dan ik. Logisch ook, zij is al jaren zo 'zwaar', en heeft haar hele kledingkast erop ingesteld. Ik heb amper kleren in deze maat, dus wil perse zo snel mogelijk mijn eigen kleren weer aan :) Maar soms is het wel lastig, komend weekend wordt mijn vader 50, een heel feest, ik wil perse geen gebakje, zij wel. Volgende week heb ik de bruiloft van mijn vriendin, ik wil eigenlijk echt geen taart. Maar ik weet nu al dat iedereen gaat zeggen: ze trouwt maar 1 keer, blablablabla...

Ik ga er gewoon niet in trappen :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 24 feb 2009 10:41

Super TJ

-3.6 :yahoooo: het gaat gestaag door ;-)

SamanthaH
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor SamanthaH » 24 feb 2009 13:13

Weet je wat ik vanmorgen heb gekocht???

EEN SPRINGTOUW!!!

Dat schijnt heel goed te helpen bij het calorieën verbranden. 'k Heb het net even geprobeerd.... wel pittig hoor. 'k Heb nu een bonzend hart!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 feb 2009 14:15

SamanthaH schreef:Weet je wat ik vanmorgen heb gekocht???

EEN SPRINGTOUW!!!

Dat schijnt heel goed te helpen bij het calorieën verbranden. 'k Heb het net even geprobeerd.... wel pittig hoor. 'k Heb nu een bonzend hart!

dat doe ik nu 3 keer per week een half uur! de teller staat dan per keer op 1000!

Terug naar “Archief”