Bij mij is er nu 4,6 kilo af! Ben nu een maand bezig, dus gaat wel lekker vind ik
Nog 10 kilo te gaan...vind ik. Volgens de statistieken ben ik dan nog 14 kilo te zwaar en zou mijn gezonde gewicht 63 kilo zijn... Zo weinig heb ik nooit gewogen volgens mij. Toen ik 70 woog had ik maat 38. Maat 40 zou ik ook al goed vinden 'k Heb nu maat 44
Vonkie schreef:Nou inderdaad, heel veel succes. 10 kilo, ik heb er bewondering voor hoor.
Haha, ik eigenlijk ook wel voor mezelf...ik snap nog steeds niet hoe ik de discipline kan opbrengen, maar het lukt nog steeds...en het resultaat mag er ook wel zijn, dus weer een kick om door te gaan!
('k Vind trouwens die smileys helemaal niet leuk meer met die onderkinnetjes.... )
Ik ben er nu in totaal 5 kg kwijt. Volgens mn BMI hoefde ik die 5 kg niet eens af te vallen,maar ik paste mn kleding niet. Ik begin er langzaam weer in te passen...eindelijk. Nog 5 kg te gaan en ik ben helemaal blij!
hier zondig ik ook nog wel eens.. niet dat ik dan extreem slechte dingen eet, maar dat ik meer punten gebruik dan ik eigenlijk mag.. EN toch val ik af!!
Allemaal een complimentje hoor van mij:-) Heel goed en heel veel succes verder !!!!
Ik ben weer terug uit Duitsland, het was heerlijk!! Thuis heb ik even de tussenstand bekeken, ik helemaal blij ik sta nog steeds op -3,2 er is niks bij gekomen dus Waar skieen en wandelingen in de sneeuw wel niet goed voor zijn Kga nu dus weer vrolijk verder. Op naar de -5