Moderator: Moderafo's

Treborg schreef:omdat mensen verschillend kunnen denken over wat perfect is ??
Treborg schreef:ja heb wel gelezen over dat speed daten maar dat is morgen aaf al en tis een beetje uit de buurt
Treborg schreef:ow dat kan ook wel tis maar net wat je verstaat onder een stukje rijden tis voor mij 117km en ja om dan savonds weer helemaal terug te rijdenen ben nog maar net op het forum dus
ik hoor wel hoe het gegaan is
ontkenningsfase......mirjan23 schreef:Treborg schreef:omdat mensen verschillend kunnen denken over wat perfect is ??
inderdaad. 2 perfectionisten bij elkaar kunnen wel juist 2 tegenstellingen zijn:P

, dan denk ik wel n's wat hij er maar... legde hij maar een arm om mij heen, veegde hij m'n tranen maar af...
...
. Inmiddels is die natuurlijk geweest, ben wel heel benieuwd hoe het was, of en wat voor resultaat het leverd
... Er is genoeg moois tekoop in de winkel.
.mirjan23 schreef:Treborg schreef:ja heb wel gelezen over dat speed daten maar dat is morgen aaf al en tis een beetje uit de buurt
Ow maar stukje rijden is niet verkeerd toch:P
christien schreef:Waarom komt iedereen gewoon niet naar de speeddate?
meissie88 schreef:mirjan23 schreef:Treborg schreef:ja heb wel gelezen over dat speed daten maar dat is morgen aaf al en tis een beetje uit de buurt
Ow maar stukje rijden is niet verkeerd toch:P
Dat valt nog wel mee....117 kilometer...Wij hebben het ooit voor elkaar gekregen om (volgens mij) 100 km extra te rijden...Met andedre woorden: we waren verdwaaldAan 't eind van de avond stond mijn kilometerteller ipv 200 kilomter, 300 kilometer hoger...En dat voor een meeeting!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten