kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

esli
Kapitein
Kapitein

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor esli » 20 feb 2009 10:38

Vroeger moest ik zondags ook helemaal netjes, met rokje. Als ik nu bij mijn ouders ben doe ik dat nog wel, maar na mijn eigen kerk trek ik gewoon aan waar ik zin in heb en over het algemeen is dat een spijkerbroek. Dat komt omdat ik voor mijn stage al netjes moet en dan vind ik het wel fijn om naar de kerk gewoon kleren aan te trekken waar ik me echt prettig bij voel.
Naar bruiloften waar ik daggast ben vind ik het wel leuk om er feestelijk uit te zien. mn man doet dan volgens mij meestal wel een pak aan.

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 20 feb 2009 10:47

LeChat schreef:@ Liefie: Da's juist gaaf inderdaad, cognackleurige schoenen onder een donker pak! Gewoon overtuigen die man. 8)

ja ja ja ik ga al ik ga al :p

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 20 feb 2009 10:49

goedzo, luisteren naar je vrouw :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 20 feb 2009 10:56

kwebbel schreef:goedzo, luisteren naar je vrouw :wink:

wrom? :p als ik dat ECHT niet mooi vind doe ik het ook ECHT niet aan geloof mij maar =; :mrgreen: :mrgreen:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 20 feb 2009 11:17

DonWoozy schreef:
kwebbel schreef:goedzo, luisteren naar je vrouw :wink:

wrom? :p als ik dat ECHT niet mooi vind doe ik het ook ECHT niet aan geloof mij maar =; :mrgreen: :mrgreen:
rustig maar....... m'n man heeft dezelfde instelling als jij :D man eigen :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 20 feb 2009 11:38

Haha, zo is mijn man ook... :mrgreen:
Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 20 feb 2009 11:46

DonWoozy schreef:
LeChat schreef:@ Liefie: Da's juist gaaf inderdaad, cognackleurige schoenen onder een donker pak! Gewoon overtuigen die man. 8)

Goed zo :mrgreen:. Wedden dat je het mooi vindt?

Mannen moeten dingen vaak eerst in het echt zien, voor ze zich iets goed kunnen voorstellen... en dan blijken ze het vaak wel eens met hun vrouw 8).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 feb 2009 12:32

Ik bemoei mij eigenlijk nooit met de kleding van mn man. Hij koopt ook alles zelf. Aankomende zomer hebben wij meerdere bruiloften. Mijn man zit nog te dubben of hij een nieuw pak koopt. Hij heeft er namelijk al 8 in zijn kast hangen, maar draagt ze door de weeks ook dagelijks. Alleen draagt hij nooit een pak naar de kerk. Alleen met het dopen van Hugo had hij een pak aan.

Ik draag altijd een rok als ik naar de kerk ga. Vroeger moest het van mn ouders en nu draag ik door de week ook heel vaak een rok. Ik vind rokken eigenlijk fijner zitten dan broeken.

Over de bruiloften gesproken. De broer van mn man gaat trouwen. Zij trouwen niet in de kerk. Zij hebben wel bedacht dat ze het fijn vinden als iedereen een hoed opdoet. Ze trouwen op een landgoed en wij komen het landgoed niet eens af. Nu vind ik een hoed super mooi, maar ik draag nooit een hoed en vind het een beetje zonde van het geld. Wat zouden julie doen?

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 20 feb 2009 12:46

Als ze specifiek melden dat ze het fijn zouden vinden als iedereen een hoed op doet, zou ik dat wel doen. Ik begrijp dat je dat te duur vindt als je er verder nooit één draagt. Ik zou dan bijvoorbeeld bij de V&D of zo kijken, hebben vaak leuke hoeden voor nog geen 30 euro. Of koop een leuke baret. Heb je trouwens geen familielid die nog een leuke, mooie hoed heeft liggen?
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 feb 2009 12:49

Tja, als zij dat heel fijn vinden zou ik denk ik wel een goedkope hoed kopen. Maar iig niet zo'n duur ding, bij van die echte hoedenwinkels.

Mijn man koopt ook zelf zijn kleren. Ik heb wel een keer gezegd dat ik een blouse met een trui met v hals erover zo mooi vind. Eerst antwoordde hij niet eens als ik dat zei, omdat hij al eens heeft gezegd dat hij dat niks vindt. Maar opeens kwam hij een keer met blouse en trui naar beneden, en dan ga ik gewoon roepen: wauw, staat zo gaaf he! Wat ben je knap zo!' en dan trekt hij het vanzelf vaker aan ;)
Maar over het algemeen heeft hij gewoon lekker zijn eigen smaak en koopt hij gelukkig gewoon zijn eigen kleding.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 20 feb 2009 14:31

Ik zou dan wel graag willen weten waarom ze het fijn vinden als iedereen een hoed op doet. Maar als het gewoon de dresscode is, zou ik er een aanschaffen. Al verwacht ik dan dat het een nogal exclusief feestje gaat worden waar een baret ook uit de toon valt. Succes iig.

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 20 feb 2009 15:28

LeChat schreef:
DonWoozy schreef:

Goed zo :mrgreen:. Wedden dat je het mooi vindt?

Mannen moeten dingen vaak eerst in het echt zien, voor ze zich iets goed kunnen voorstellen... en dan blijken ze het vaak wel eens met hun vrouw 8).

Daar heb je wel enigszins gelijk in!

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 20 feb 2009 18:27

esli schreef:Ik zou dan wel graag willen weten waarom ze het fijn vinden als iedereen een hoed op doet. Maar als het gewoon de dresscode is, zou ik er een aanschaffen. Al verwacht ik dan dat het een nogal exclusief feestje gaat worden waar een baret ook uit de toon valt. Succes iig.

Als ik het zo lees, dan denk ik inderdaad dat het dresscode is omdat het een exclusief feestje gaat worden. Bij de V&D hadden ze echt veel leuke hangen vond ik en bij de bijenkorf hebben ze er vaak ook aardig wat en die zijn ook niet zo duur!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 20 feb 2009 18:33

DonWoozy schreef:
LeChat schreef:Goed zo :mrgreen:. Wedden dat je het mooi vindt?

Daar heb je wel enigszins gelijk in!

Ik zie dat bij mijn vriend ook...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 feb 2009 21:43

Ik zag laatst in een kringloopwinkel een leuke hoed, toen zei ik tegen m'n moeder: als ik refo was, zou ik die op doen naar de kerk :-oo
Maar ik vind dat je mensen niet moet opleggen wat ze dragen naar een feest, laat ieder dat toch lekker voor zichzelf bepalen.

Terug naar “Archief”