kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor ajl » 18 feb 2009 12:15

Weet iemand een leuke winkel in Rotterdam? Ik woon er nu een jaar en kan er nog eigenlijk niets vinde. De winkels in de koopgoot ken ik onderhand wel, maar is niet echt mijn stijl/smaak.( behalve de vanillia winkel dan en soms de esprit)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 18 feb 2009 12:37

Ben je al eens op Zuidplein geweest?

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 18 feb 2009 13:11

Zuidplein is ook veel 'standaard'...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 18 feb 2009 14:40

Jo'tje schreef:
meissie88 schreef:*zucht*
Heb ik eindelijk kleren voor de bruiloft (25 maart)... Blijkt dat m'n as. schoonfamilie allemaal 'donkerdere' kleren heeft...M'n schoonmoeder en zusje gaan in zwart/rood, mn schoonpa in zwart/donkerroze, m'n andere schoonzusje in zwart/grijs/paars
Kom ik aanzetten met m'n grijs en aqua-blauw :-k Zit echt even gruwelijk te twijfelen of 't verstandig is om deze kleren te houden...Heb 't gevoel dat ik veel te zomers ben dan...Terwijl in de winkels toch al heel veel van deze kleren hangen voor maart/april..
Ik moet voor Jasper nog kleren kopen, dan kan ik zijn kleren wel een beetje op de mijne 'afstemmen' maar toch... \
Grrr lastig zoiets :roll:

Waar maak je je druk om? Jij hebt toch leuke mooie kleren gekocht? Dragen dan!
Eind maart kan het al hartstikke lekker weer zijn. Dan moet je ze zien in hun zwarte kleren ;)
Nee maar serieus, dat is toch helemaal niet erg? Zolang je er niet onfatsoenlijk bijloopt lijkt me dat er niets aan de hand is.
Lekker vrolijk. Maar zorg inderdaad dat je wel een beetje bij je vriend past, is wel zo leuk op de foto's :D

Nou idd! Gewoon lekker houden! Wij trouwen beginnen maart, en de moeders hebben iig bruin met creme of lichtblauw gekocht. Mijn zusje heeft een wit rokje bij de steps vandaan gehaald en mijn andere zusje heeft grijs met creme. Nog niemand zwart van de vrouwen, de mannen hebben wel allemaal tot nu toe een donker pak! (net een begrafenis...:()
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 feb 2009 16:01

Nou dit is 't setje! En 'k heb besloten 't gewoon te houden...
Afbeelding
Afbeelding

De rok lijkt nu anders grijs dan 't vestje, maar als ík 't aan heb valt 't minder op..Vind 'k zelf!
De verkoopster had 'r ook 'n groen shirtje onder gedaan eerst, maar dan werd 'k zo'n bleekscheet :oops:

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 18 feb 2009 16:12

meissie88 schreef:Nou dit is 't setje! En 'k heb besloten 't gewoon te houden...
Afbeelding
Afbeelding

De rok lijkt nu anders grijs dan 't vestje, maar als ík 't aan heb valt 't minder op..Vind 'k zelf!
De verkoopster had 'r ook 'n groen shirtje onder gedaan eerst, maar dan werd 'k zo'n bleekscheet :oops:

Dat is hardstikke leuk joh! Lekker vrolijk met dat blauw! :D
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 feb 2009 18:04

Ik vind het ook erg leuk! Kan toch prima voor een bruiloft?

Ik kwam vandaag tot de ontdekking dat de reden van natte voeten steeds is dat mijn laarzen helemaal kapot zijn. Maar dat gaf niks, ik koop wel nieuwe :D En nu had ik ze dus echt nodig. Voor 15 euro, lekker die uitverkoop :D
En voor Jurian heb ik superleuke kleertjes gekocht voor de bruiloft van mijn vriendin. Creme stoere broek met grijs streepje. En creme shirtje met een grijze slak erop met 'don't go to fast' ofzoiets. Echt schattig!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 18 feb 2009 18:52

MissF schreef:Ik vind het ook erg leuk! Kan toch prima voor een bruiloft?
Lijkt mij ook, hoor!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 feb 2009 19:34

Dank je wel!!

Nu nog kleren voor Jasper, 't liefst ook 'n btje in die kleruen! Maar dat gaat vast goed komen :-)

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 18 feb 2009 20:21

meissie88 schreef:Dank je wel!!

Nu nog kleren voor Jasper, 't liefst ook 'n btje in die kleruen! Maar dat gaat vast goed komen :-)

Ik vind het ook mooi, lekker fris en netjes!

Lijkt mij mooi als Jasper een stropdas draagt in de kleur van je shirtje, vind ik leuk staan als mannen een stropdas in een felle tint van vrouws kleding dragen. Met mooi donker pak erbij :-oo
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

miss jane
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor miss jane » 18 feb 2009 21:07

em_ma schreef:
meissie88 schreef:Dank je wel!!

Lijkt mij mooi als Jasper een stropdas draagt in de kleur van je shirtje, vind ik leuk staan als mannen een stropdas in een felle tint van vrouws kleding dragen. Met mooi donker pak erbij :-oo

Tip: Kijk eens bij de WE; daar heb ik vorig jaar ook een geweldig pak vandaan gehaald voor mn vriend, ook voor een bruiloft. Ze hebben sportieve pakken, met veel kleuren overhemden en stropdassen enzo. Mexx is ook een winkel met veel keus in zulk soort dingen.
Maar hij moet natuurlijk wel in pak willen :wink:

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 18 feb 2009 21:27

Grappig dat iedereen hier kleren uitzoekt die bij de kleren van vriend/man passen (of andersom). Daar zou ik dus geen moment aan denken :D

Maar meissie ik vind je kleren ook leuk!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 18 feb 2009 22:13

@esli: tja, dat gaat eigenlijk vanzelf... anders vind ik het toch geen gezicht (en zelfs m'n vriend let daar zelf op :))

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 feb 2009 07:19

esli schreef:Grappig dat iedereen hier kleren uitzoekt die bij de kleren van vriend/man passen (of andersom). Daar zou ik dus geen moment aan denken :D

Als ik het me goed herinner, let ik daar pas op sinds ik zelf getrouwd ben, omdat het op je eigen bruiloft wel leuk is als het bij elkaar past. Maar als het niet past dan vind ik het ook niet erg hoor, let er ook nooit op bij andere stellen.

Jillie
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Jillie » 19 feb 2009 08:58

Ff iets dat niets met bovenstaande posts te maken heeft: ik heb een paar leuke spijkerrokjes te koop (zie refoweb marktplaats). Dus als jullie belangstelling hebben...?

Terug naar “Archief”