Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:meissie88 schreef:*zucht*
Heb ik eindelijk kleren voor de bruiloft (25 maart)... Blijkt dat m'n as. schoonfamilie allemaal 'donkerdere' kleren heeft...M'n schoonmoeder en zusje gaan in zwart/rood, mn schoonpa in zwart/donkerroze, m'n andere schoonzusje in zwart/grijs/paars
Kom ik aanzetten met m'n grijs en aqua-blauwZit echt even gruwelijk te twijfelen of 't verstandig is om deze kleren te houden...Heb 't gevoel dat ik veel te zomers ben dan...Terwijl in de winkels toch al heel veel van deze kleren hangen voor maart/april..
Ik moet voor Jasper nog kleren kopen, dan kan ik zijn kleren wel een beetje op de mijne 'afstemmen' maar toch... \
Grrr lastig zoiets
Waar maak je je druk om? Jij hebt toch leuke mooie kleren gekocht? Dragen dan!
Eind maart kan het al hartstikke lekker weer zijn. Dan moet je ze zien in hun zwarte kleren
Nee maar serieus, dat is toch helemaal niet erg? Zolang je er niet onfatsoenlijk bijloopt lijkt me dat er niets aan de hand is.
Lekker vrolijk. Maar zorg inderdaad dat je wel een beetje bij je vriend past, is wel zo leuk op de foto's
Lijkt mij ook, hoor!MissF schreef:Ik vind het ook erg leuk! Kan toch prima voor een bruiloft?
meissie88 schreef:Dank je wel!!
Nu nog kleren voor Jasper, 't liefst ook 'n btje in die kleruen! Maar dat gaat vast goed komen
em_ma schreef:meissie88 schreef:Dank je wel!!
Nu nog kleren voor Jasper, 't liefst ook 'n btje in die kleruen! Maar dat gaat vast goed komen
Lijkt mij mooi als Jasper een stropdas draagt in de kleur van je shirtje, vind ik leuk staan als mannen een stropdas in een felle tint van vrouws kleding dragen. Met mooi donker pak erbij
esli schreef:Grappig dat iedereen hier kleren uitzoekt die bij de kleren van vriend/man passen (of andersom). Daar zou ik dus geen moment aan denken![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten