En natuurlijk even samen op de foto

Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Jo'tje schreef:Haha, moeten we nu een "Jippie-laura-is-in-NL-meeting" organiseren?
allemaal verzamelen bij IJmuiden?
MissF schreef:Wat leuk Funlover! Echt een droppie.
Wij zijn al een poosje 'bezig' met opvang voor Jurian, voor als ik weer ga werken. Uiteindelijk dus een gastouder gekozen, omdat flexibele kinderdagverblijven hier niet zijn (dacht ik). Maar eigenlijk kregen we steeds meer buikpijn bij het idee dat ons jochie naar een gastouder moet, waarvan we niet weten hoe ze zijn en hoe ze opvoeden enzo. Dat kom je vast wel te weten, maar nu is het allemaal nog zo vaag.
maar toevallig las ik vandaag in de krant dat er per mei een babygroep open gaat hier in Rhenen, van een flexibel kinderdagverblijf! Dus ik heb maar meteen gemaild of daar nog plaats is. Dan moeten we twee weken van tevoren voor een maand aangeven welke dagdelen we precies opvang willen, en het is ook mogelijk dat we opeens een dagdeel minder of extra opnemen. Ideaal! En opgeleide begeleiders, dat vind ik wel heel fijn. Ik hoop echt dat dat door kan gaan
Jurian is al vanaf half 8 vanmorgen wakker. Hij viel net in de auto in slaap, dus hij ligt nog maar even in zijn maxi cosi beneden, ben blij dat hij eindelijk slaapt. Niet dat hij lastig is, maar hij wil dan wel steeds op schoot, en even mijn handen vrij vind ik wel fijn
Merisja schreef:Aan de andere kant zegt dat opgeleid bent soms ook niet veel nee, je hoort toch nog wel dat er leidsters ontslagen worden omdat ze op de één of andere manier niet functioneren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten