Refowebkids deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Funlover
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 8

Berichtdoor Funlover » 18 feb 2009 17:20

M'n nichtje wordt al zo groot.....Ze was er vandaag. Echt zo schattig.Ff lekker gek gedaan met haar in een mandje:
Afbeelding

En natuurlijk even samen op de foto

Afbeelding
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 feb 2009 17:41

Evelien schreef:
Jo'tje schreef:Haha, moeten we nu een "Jippie-laura-is-in-NL-meeting" organiseren? :mrgreen:

allemaal verzamelen bij IJmuiden? :lol:

Hahahaha! Nou ik zie jullie wel staan :mrgreen: Zo'n 'zooitje ongeregeld' rijd je niet zomaar voorbij natuurlijk :schaterlach:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 feb 2009 17:44

:lol: :lol:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 18 feb 2009 20:07

Wauw Funlover, wat een schatje is je nichtje zeg! Prachtig meisje om te zien! :8>

Fijn Laura, dat je alles geregeld hebt voor een bezoek aan Nederland! Spannend hoor, zo voor het eerst met Michael samen! :)

Bedankt dat jullie allemaal zo met Thomas meeleven! :)
De ha kon niets abnormaals constateren. Z´n buik voelde niet heel gespannen, z´n darmen hadden wel verhoogde activiteit, maar niet abnormaal en hij heeft ook geen oorontsteking (waardoor ze ook diarree kunnen hebben en overgeven).
Verwacht wordt dat de buikgriep gewoon een wat langer staartje heeft als normaal.
We moeten het dus maar weer aanzien. Maar als er vrijdag nog geen verbetering is, dan zien ze me gewoon weer voor het weekend terug.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 18 feb 2009 21:54

@ Laura, wat super gaaf dat je naar Nederland komt, en heel erg moedig dat je dat in je uppie doet met nog eens een klein kind erbij ook =D> =D> =D>

@Bloempie: Wat rot dat Thomas zo ziek is. Hopelijk knapt het echt voor vrijdag op, want dat is niks aan met zo ziek kind thuis en vooral als het dan nog zolang duurt ook.

@Funlover: leuke foto van je nichtje. Lief meisje!
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 feb 2009 15:07

leuke foto's idd Funlover :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 feb 2009 17:47

Wat leuk Funlover! Echt een droppie.

Wij zijn al een poosje 'bezig' met opvang voor Jurian, voor als ik weer ga werken. Uiteindelijk dus een gastouder gekozen, omdat flexibele kinderdagverblijven hier niet zijn (dacht ik). Maar eigenlijk kregen we steeds meer buikpijn bij het idee dat ons jochie naar een gastouder moet, waarvan we niet weten hoe ze zijn en hoe ze opvoeden enzo. Dat kom je vast wel te weten, maar nu is het allemaal nog zo vaag.
maar toevallig las ik vandaag in de krant dat er per mei een babygroep open gaat hier in Rhenen, van een flexibel kinderdagverblijf! Dus ik heb maar meteen gemaild of daar nog plaats is. Dan moeten we twee weken van tevoren voor een maand aangeven welke dagdelen we precies opvang willen, en het is ook mogelijk dat we opeens een dagdeel minder of extra opnemen. Ideaal! En opgeleide begeleiders, dat vind ik wel heel fijn. Ik hoop echt dat dat door kan gaan :D

Jurian is al vanaf half 8 vanmorgen wakker. Hij viel net in de auto in slaap, dus hij ligt nog maar even in zijn maxi cosi beneden, ben blij dat hij eindelijk slaapt. Niet dat hij lastig is, maar hij wil dan wel steeds op schoot, en even mijn handen vrij vind ik wel fijn :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 feb 2009 18:28

lekker zo'n makkelijk kindje :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 feb 2009 18:57

MissF schreef:Wat leuk Funlover! Echt een droppie.

Wij zijn al een poosje 'bezig' met opvang voor Jurian, voor als ik weer ga werken. Uiteindelijk dus een gastouder gekozen, omdat flexibele kinderdagverblijven hier niet zijn (dacht ik). Maar eigenlijk kregen we steeds meer buikpijn bij het idee dat ons jochie naar een gastouder moet, waarvan we niet weten hoe ze zijn en hoe ze opvoeden enzo. Dat kom je vast wel te weten, maar nu is het allemaal nog zo vaag.
maar toevallig las ik vandaag in de krant dat er per mei een babygroep open gaat hier in Rhenen, van een flexibel kinderdagverblijf! Dus ik heb maar meteen gemaild of daar nog plaats is. Dan moeten we twee weken van tevoren voor een maand aangeven welke dagdelen we precies opvang willen, en het is ook mogelijk dat we opeens een dagdeel minder of extra opnemen. Ideaal! En opgeleide begeleiders, dat vind ik wel heel fijn. Ik hoop echt dat dat door kan gaan :D

Jurian is al vanaf half 8 vanmorgen wakker. Hij viel net in de auto in slaap, dus hij ligt nog maar even in zijn maxi cosi beneden, ben blij dat hij eindelijk slaapt. Niet dat hij lastig is, maar hij wil dan wel steeds op schoot, en even mijn handen vrij vind ik wel fijn :D

Ik wil je niet laten schrikken hoor. Maar opgeleide begeleiders zegt ook niet alles.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 19 feb 2009 19:06

Nee idd helaas...kijk eerst maar goed rond en zie wat je eerste impressie is...

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 19 feb 2009 21:09

Ik kan toch wel een beetje met je meevoelen, hoor MissF. Als er medewerkers zijn die voor de kinderopvang zijn opgeleid geeft dat toch meer rust bij de ouders, tenminste, bij mij wel. En ik merk dat zelf op het kdv waar ik werk ook. De ouders hebben al snel zo iets van: "Jullie zijn er voor opgeleid, jullie zullen vast wel weten wat het beste voor hem of haar is." De ouders geven dan vaak hun kindje makkelijker uit handen. De ouders van de kindjes op het kdv waar ik werk moesten eens weten dat ik dus niet ben opgeleid...ik mag er alleen maar werken omdat ik de pabo doe...'k geloof echt dat sommige ouders me dan toch anders zouden aankijken...

Aan de andere kant zegt dat opgeleid bent soms ook niet veel nee, je hoort toch nog wel dat er leidsters ontslagen worden omdat ze op de één of andere manier niet functioneren. :?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 19 feb 2009 21:27

Merisja schreef:Aan de andere kant zegt dat opgeleid bent soms ook niet veel nee, je hoort toch nog wel dat er leidsters ontslagen worden omdat ze op de één of andere manier niet functioneren. :?

Ik heb zelf hier op zelfstandig KDV gewerkt en er was een meisje dat peutertjes dwong hun handen in haar trui te steken (als je snapt wat ik bedoel). Dat meisje (ik denk dat ze 17 was...en bezig met opleiding) is toen op haar vingers getikt door managment en is toen gewoon in een andere klas gestopt :shock: Nu beweer ik niet dat het overal zo is natuurlijk, maar doordat ik weet wat er in sommige KDV's gebeurt ben ik nu erg huiverig Michael ooit naar zoiets te sturen.
Maar MissF, ik denk dat dat soort dingen in NL niet voorkomen hoor :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 feb 2009 21:43

Nouja, dat soort ellende ben ik dus bang voor, heel stiekem. Maar dan vind ik mijn zoontje bij een persoon in huis nog een enger idee dan dat hij op een groep is met 8 andere kinderen en met 2 begeleiders. Op de een of andere manier geeft me dat toch echt wel een veel geruststellender gevoel. Het is dat ik erg graag wil werken en mijn man niet meer dan 1 dag ouderschapsverlof kan krijgen, want anders had ik liever gehad dat we hem thuis hielden.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 19 feb 2009 21:45

Ik snap je wel hoor MissF! Je wilt gewoon het beste voor Jurian en je moet je er zelf prettig bij voelen (anders werk je gewoon helemaal niet lekker!). Wanneer hoop je trouwens weer aan de slag te gaan?

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 19 feb 2009 21:46

Bloempie, beterschap met Thomas.

Mooie foto's van mooie kids zijn er weer gemaakt.

Terug naar “Archief”