kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jamillah
Kolonel
Kolonel

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor jamillah » 14 feb 2009 11:10

Funlover schreef:Echt ontzettend cool.

Wie weet waar je het in Nederland allemaal kan kopen???

Het is idd echt leuk.
Eigenlijk zou ik het wel een strak plan vinden als m'n moeder het na kan maken.

En het zal idd wel ontzettend duur zijn, maar als je dan één mooi setje koopt voor bruiloften, netjes en zondag moet dat kunnen. TOCH :wink:

Volgens mij is het in Nederland helemaal niet te koop... Laat ik nu binnenkort een donderdag naar mn vriendin in Antwerpen gaan :D

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 14 feb 2009 17:27

@Funlover: ik wil niet vervelend zijn, maar volgens http://www.steps.nl zit er géén winkel in Veenendaal.
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 feb 2009 17:37

Funlover heeft haar dag niet vandaag...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 14 feb 2009 17:49

:wink: Tja, ik weet gewoon 100% zeker dat ie er niet zit... 8) Ik denk dat ze in de war is met The Sting.

Vandaag met twee vriendinnen in Oosterhout wezen winkelen. Niks gekocht. Had ook niks nodig, maar er waren ook weinig leuke dingen ook, vind ik. DiDi had wel wat leuks, maar verder viel het vies tegen. Eind maart/begin april maar weer eens gaan, dan komen de zomerdingen wel.
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 feb 2009 17:51

in Egmond vandaag waren diverse dingen afgeprijst maar zat weinig tussen! Veel oudewijven (sorry :oops: ) winkels! En ontzettend duur! Bijv. een spijkerbroek AFGEPRIJST voor 120 euro... Uiteindelijk bij Esprit een broek gevonden voor 60 euro. Normaal doe ik dat eigenlijk nooit maar vond m wel gaaf :D
Verder was er in Egmond aan Zee weinig echte leuke dingen te vinden. Gelukkig gingen wij voor de strandwandeling :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 14 feb 2009 19:17

Lalage schreef:Funlover heeft haar dag niet vandaag...

Haha pardon??
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 17 feb 2009 14:36

*zucht*
Heb ik eindelijk kleren voor de bruiloft (25 maart)... Blijkt dat m'n as. schoonfamilie allemaal 'donkerdere' kleren heeft...M'n schoonmoeder en zusje gaan in zwart/rood, mn schoonpa in zwart/donkerroze, m'n andere schoonzusje in zwart/grijs/paars
Kom ik aanzetten met m'n grijs en aqua-blauw :-k Zit echt even gruwelijk te twijfelen of 't verstandig is om deze kleren te houden...Heb 't gevoel dat ik veel te zomers ben dan...Terwijl in de winkels toch al heel veel van deze kleren hangen voor maart/april..
Ik moet voor Jasper nog kleren kopen, dan kan ik zijn kleren wel een beetje op de mijne 'afstemmen' maar toch... \
Grrr lastig zoiets :roll:

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 17 feb 2009 14:59

jamillah schreef:
Funlover schreef:Echt ontzettend cool.

Wie weet waar je het in Nederland allemaal kan kopen???

Het is idd echt leuk.
Eigenlijk zou ik het wel een strak plan vinden als m'n moeder het na kan maken.

En het zal idd wel ontzettend duur zijn, maar als je dan één mooi setje koopt voor bruiloften, netjes en zondag moet dat kunnen. TOCH :wink:

Volgens mij is het in Nederland helemaal niet te koop... Laat ik nu binnenkort een donderdag naar mn vriendin in Antwerpen gaan :D

In Alblasserdam bij Garbo mode hebben ze er best wel veel van, daar heb ik mijn rokje ook vandaan.
Afbeelding

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 17 feb 2009 16:51

meissie88 schreef:*zucht*
Heb ik eindelijk kleren voor de bruiloft (25 maart)... Blijkt dat m'n as. schoonfamilie allemaal 'donkerdere' kleren heeft...M'n schoonmoeder en zusje gaan in zwart/rood, mn schoonpa in zwart/donkerroze, m'n andere schoonzusje in zwart/grijs/paars
Kom ik aanzetten met m'n grijs en aqua-blauw :-k Zit echt even gruwelijk te twijfelen of 't verstandig is om deze kleren te houden...Heb 't gevoel dat ik veel te zomers ben dan...Terwijl in de winkels toch al heel veel van deze kleren hangen voor maart/april..
Ik moet voor Jasper nog kleren kopen, dan kan ik zijn kleren wel een beetje op de mijne 'afstemmen' maar toch... \
Grrr lastig zoiets :roll:

Waar maak je je druk om? Jij hebt toch leuke mooie kleren gekocht? Dragen dan!
Eind maart kan het al hartstikke lekker weer zijn. Dan moet je ze zien in hun zwarte kleren ;)
Nee maar serieus, dat is toch helemaal niet erg? Zolang je er niet onfatsoenlijk bijloopt lijkt me dat er niets aan de hand is.
Lekker vrolijk. Maar zorg inderdaad dat je wel een beetje bij je vriend past, is wel zo leuk op de foto's :D
pobody's nerfect

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 feb 2009 17:59

Vrolijke kleuren passen toch beter bij een bruiloft dan donkere kleuren? Grijs en turqouise zijn mooi!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 17 feb 2009 21:39

Precies, juist lekker vrolijk... en ik zou het belangrijker vinden dat jullie als 'setje' bij elkaar kleuren dan wat de rest nou voor kleuren heeft hoor... het 'vloekt' heus niet zomaar, en wat dan nog.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 17 feb 2009 21:42

Gewoon aandoen je moet toch niet allemaal in dezelfde kleur gaan?
En het is een FEEST alle kleuren zijn toch mogelijk als jullie samen maar bij elkaar passen (met kleur dan :) )

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 17 feb 2009 23:15

Zal morgen ff 'n foto d'r van maken!
Ik had 'r trwns een shirtje bij, ook van Didi, 1 simpel shirtje: 40 euro :o die heb ik maar niet gedaan, bij Bertus ten Hoor hadden ze 'n leuker shirtje, voor 10 euro :lol: en die vond ik er persoonlijk nog mooier onder staan ook! :D

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 17 feb 2009 23:36

Laat maar 'ns zien :). En dat zijn de leuke shopervaringen hè, zulke meevallertjes!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 18 feb 2009 12:07

meissie88 schreef:Zal morgen ff 'n foto d'r van maken!
Ik had 'r trwns een shirtje bij, ook van Didi, 1 simpel shirtje: 40 euro :o die heb ik maar niet gedaan, bij Bertus ten Hoor hadden ze 'n leuker shirtje, voor 10 euro :lol: en die vond ik er persoonlijk nog mooier onder staan ook! :D

Die shirtjes die er in de uitverkoop voor een tientje liggen inderdaad ;) Maar wel lastig als je het dán nodig hebt!
pobody's nerfect

Terug naar “Archief”