weet nu inmiddels dat het kokertasjes zijn er zo uit zien:

Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:
eerste is een overslagvestje.... de tweede is deee pyjama! met dank aan jaël!
de pyjama is niet heeeel duidelijk, ik maak nu een roze die ik oppimp met het gebloemde wat ik nog over heb. als die af is, zal ik die ook wel ff showen!
ik had t ergens anders al gevraagd maar hoe gaat het met je naailessen? Ik ben wel errug benieuwd naar wat je op het ledikantje hebt gemaaktMissF schreef:Balen Funlover, jammer!
Ik ben gister naar stoffenspektakel in Barneveld geweest. Het was minder groot dan ik bij het woord spektakel dacht, maar wel erg veel keus! Bijna teveel
Ik heb spijkerstof voor een broek voor Jurian gekocht, en hele aparte donkerblauw stof met allemaal verschillende soorten stof erin zeg maar, voor een rok met allemaal punten voor mezelf. Die maak ik voorlopig nog wel niet, maar dan ligt het er maar vastMijn vriendin zag de rok hangen, en wilde hem in het wit, ik vond dat donkerblauw mooier. Dus maken we dezelfde. Wat een leuke ideetjes kun je daar opdoen zeg!
LeChat schreef:Hmm... dat heb ik nog nooit ervaren eigenlijk: als ik iets in mijn hoofd heb of in een Knipmode ofzo zie en mijn moeder laat maken dan staat het ook altijd wel...
Dat was zelfs zo bij mijn trouwjurk(Niet door m'n moeder gemaakt hoor, maar toch wel hetzelfde principe: nooit gezien/gepast, laten maken zoals ik het in m'n hoofd had en hij zit als gegoten en staat super)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten