Nou ik ben dus wel de hele dag eigenlijk bezig, oke ik zit overdag weleens achter de pc, maar met een normale baan had ik ook pauze

. Ik heb natuurlijk twee kleintjes thuis 1 van 3 en 1 van anderhalf en de derde op komst. Straks dus 3 thuis. Vind het belangrijk dat mijn huis schoon is, netjes lukt dus overdag niet echt he met het speelgoed. Daarnaast vind ik het belangrijk om ook echt met de kinderen bezig te zijn, dus kleien, boekjes lezen, buiten spelen. Torensbouwen etc. Dit vind ik trouwens ook wel echt leuk hoor, heb trouwens nergens een hekel aan in het huishouden. Daarnaast. zit ik in het plaatselijk woord en daad comite wat ook nog wel een paar uurtjes per week vergt. geef ik op donderdag kinderclub, dus ook 1 keer in de twee weken voorbereiden. Bezoek ik ouderen voor de kerk. Ook zit ik nog in de evangelisatiecommissie van de kerk, hoeveel tijd ik daar aan besteed verschilt of er acties lopen of niet. 's Avonds ben ik ook nog wel vaak bezig. Zoals vanavond gaat mijn man naar een verjaardag, ga ik de kamer doen, doe ik meestal op dinsdag, maar daar kom ik niet aan toe morgen, moet naar de verloskundige, nog een verjaardagscadeautje kopen, fysiotherapie voor Simon, met Christiaan naar de dokter en 's middags een verjaardag

.
Ik zou wel buitenshuis kunnen werken, maar dan zou ik de dingen voor de kerk er niet echt meer bij kunnen doen en dat vind ik ook belangrijk en leuk.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)