Refowebkids deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 8

Berichtdoor *Annet* » 15 feb 2009 10:01

Coole kids!

Die wagen is bjoetiefoel, heb ook in zoon wagen gelegen, helaas hadden mijn ouders hem gedelete. Het is wel een onding voor in de auto, lijkt mij. Hoe doe je dat, MissF?

Ontstoken oogjes kun je ook smeren met druppie bv, misschien heb je een zogende mama in de buurt, Laura :mrgreen: ?
ja, dat is mijn mening dan he.....

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 feb 2009 10:30

Thnx :) Die wagen past ook helemaal niet. We hebben nog een tweedehands mutsy wagen, veel lichter en kleiner. Die past wel in de auto :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 feb 2009 20:00

wel een ontzettend stoere kinderwagen !!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 15 feb 2009 21:12

Juist niet stoer 8)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 feb 2009 21:41

Ik ben denk ik ook meer van de hippe modellen. Al is zo'n grote kinderwagen wel handig. Volgens mij is de bak/wieg veel groter dan van van de hippere modellen. Hugo past allang niet meer in de wieg van de kinderwagen, maar dat is wel lastig. Hij kan namelijk niet slapen in de wandelwagen en gaat dan jengelen.

@ Haai, fijn dat hij goed gegroeid is. Hij is wel een tenger ventje of niet. Hugo is volgens mij net zo zwaar met zn 6 maanden :lol: .

@Laura,hoe is het met Michael? Nog steeds ontstoken oogjes? Ben je nog het huis uitgeweest vandaag?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 feb 2009 21:50

Ik hou er ook helemaal niet van zou er zelf nooit mee gaan lopen. Maar opzich vind ik het wel een mooie wagen

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 15 feb 2009 21:55

lief jongetje miss F , mooie wagen, ik vind pers die lage jaren 50 nog mooier, maar ik heb er helaas nooit ruimte voor :(

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 feb 2009 09:15

Leuke foto's.

en jurian alweer een maand oud :o . tijd vliegt.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 feb 2009 09:42

liefje schreef:Juist niet stoer 8)

`k bedoelde hiermee, dat Kwebbel zei dat hij stoer was, maar een stoere kinderwagen vindt ik meer een kinderwagen van nu :D
Ik vindt het mooie kinderwagen met uitstraling en voor MissF waarschijnlijk met een verleden ;-) , maar stoer istie zeker niet :-k

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 feb 2009 09:52

Vlinder, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Joshua!! =D>

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 16 feb 2009 10:10

Gefeliciteerd Joshua!!

Het is een bepaalde smaak ja, die wagen. Ik vond het sowieso erg lastig om een andere kinderwagen te kiezen, Van die driewielers vind ik echt niet mooi. Nu hebben we ook wel een tweede modernere, maar wel met 4 dezelfde wielen. Net als al die felle kleurtjes, daar hou ik ook niet zo van.
Deze oude kinderwagen is een onding, zwaar enzo. En ik word nu een beetje knetter van alle mensen die zich er tegenaan bemoeien. Ik kan geen stap in de stad zetten of er komen mensen op af: oooh, die wagen! Die is zeker oud? Zelf ook in gelegen? En blablablabla...

We hebben zaterdag voor het eerst met de andere wagen gereden, en door het bos ging dat heel goed, maar de vering van deze oude is toch wel stukken beter!

Jurian slaapt nog steeds, na zijn fles van 8 uur :D Jippie!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 feb 2009 11:19

Vlinder, gefeliciteerd met Joshua!
Michaels oogjes zijn weer min of meer helder! Ik ben helemaal blij. Al heeft hij nog wel een nare hoest en blijft hij verhoging houden (min of meer continu sinds die koortsstuip), dus ik denk dat ik hem van de week toch maar even meeneem naar de dokter (dan ben ik maar een neurotische moeder :mrgreen: ).
@ajl: gisteren even wezen wandelen na zijn fles van 3 uur en gelukkig heeft hij toen lekker geslapen :) Dat zag ik helemaal niet aankomen ;)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 16 feb 2009 12:34

LauraC schreef:Michaels oogjes zijn weer min of meer helder! Ik ben helemaal blij. Al heeft hij nog wel een nare hoest en blijft hij verhoging houden (min of meer continu sinds die koortsstuip), dus ik denk dat ik hem van de week toch maar even meeneem naar de dokter (dan ben ik maar een neurotische moeder :mrgreen: ).
;)

nou zo neurotisch vind ik dat niet hoor! ik hobbel ook zo met julia naar de dokter bij drie dagen koorts of aanhoudend hoesten. Ze kunnen gewoon niet duidelijk aangeven.... En zolang koorts mag helemaal niet!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 16 feb 2009 12:39

paprikameisje2 schreef:
LauraC schreef:Michaels oogjes zijn weer min of meer helder! Ik ben helemaal blij. Al heeft hij nog wel een nare hoest en blijft hij verhoging houden (min of meer continu sinds die koortsstuip), dus ik denk dat ik hem van de week toch maar even meeneem naar de dokter (dan ben ik maar een neurotische moeder :mrgreen: ).
;)

nou zo neurotisch vind ik dat niet hoor! ik hobbel ook zo met julia naar de dokter bij drie dagen koorts of aanhoudend hoesten. Ze kunnen gewoon niet duidelijk aangeven.... En zolang koorts mag helemaal niet!

Vind ik ook Laura! Nu kom ik niet zo heel veel meer bij de dokter, maar toen de oudste nog geen jaar was zaten we ook bijna elke week wel een keer met d'r bij de dokter. En die vond dat helemaal niet erg. Die zei zelf ook al dat zulke kleintjes niet kunnen zeggen wat er is en dat het heel normaal is als je dan met zo'n kind naar de dokter gaat. Sterkte hoor, zo in je uppie :? Hoe lang duurt het nog voordat je man weer thuis is?

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 16 feb 2009 13:24

@ Tijn wat een allerliefst schattig meisje! geniet ervan!

@ Gempa: Toen ik die foto zag, dacht ik direct van he die heb ik ook op hyves bij iemand gezien. Maar dat zal dan wel je zusje of schoonzusje zijn. Want zij had eronder staan dat het 2 neefjes van haar waren:P Jah soms is de wereld klein:P
Maar stoere ventjes!
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Terug naar “Archief”