Moderator: Moderafo's
Matt 25:34 Alsdan zal de Koning zeggen tot degenen die tot Zijn rechter hand zijn : Komt, gij gezegenden Mijns Vaders, beërft dat Koninkrijk hetwelk u bereid is van de grondlegging der wereld.
35 Want Ik ben hongerig geweest en gij hebt Mij te eten gegeven; Ik ben dorstig geweest en gij hebt Mij te drinken gegeven; Ik was een vreemdeling en gij hebt Mij geherbergd.
36 Ik was naakt en gij hebt Mij gekleed; Ik ben krank geweest en gij hebt Mij bezocht; Ik was in de gevangenis en gij zijt tot Mij gekomen.
37 Dan zullen de rechtvaardigen Hem antwoorden, zeggende: Heere, wanneer hebben wij U hongerig gezien en gespijzigd, of dorstig en te drinken gegeven?
38 En wanneer hebben wij U een vreemdeling gezien en geherbergd, of naakt en gekleed?
39 En wanneer hebben wij U krank gezien of in de gevangenis en zijn tot U gekomen?
40 En de Koning zal antwoorden en tot hen zeggen: Voorwaar zeg Ik u, voor zoveel gij dit één van deze Mijn minste broeders gedaan hebt, zo hebt gij dat Mij gedaan.
Tijn schreef:Ik heb af en toe wel momenten, waarin ik me echt super nutteloos voel. Als ik dan denk over de dingen die ik doe (werk, huishouden, taken binnen de gemeente), dan voel ik me echt super nutteloos en zie ik het nut niet in van de dingen die ik doe. Voor mn gevoel zou ik dan juist al mn tijd in God moeten steken, om hem maar terug te geven welke geweldige dingen Hij voor mij heeft gedaan. Herkennen mensen dit gevoel of ben ik hier de enige in?
ik herken je helemaal! Ik heb dat gevoel nl ook gehad vanmorgen. Ik voelde mij totaal onzinnig, nutteloos. Ik wil graag meer bezig zijn met de dingen van God, en een vaster geloof uitten naar de buitenwereld toe.Tijn schreef:Ik heb af en toe wel momenten, waarin ik me echt super nutteloos voel. Als ik dan denk over de dingen die ik doe (werk, huishouden, taken binnen de gemeente), dan voel ik me echt super nutteloos en zie ik het nut niet in van de dingen die ik doe. Voor mn gevoel zou ik dan juist al mn tijd in God moeten steken, om hem maar terug te geven welke geweldige dingen Hij voor mij heeft gedaan. Herkennen mensen dit gevoel of ben ik hier de enige in?
Tijn schreef:Ik heb af en toe wel momenten, waarin ik me echt super nutteloos voel. Als ik dan denk over de dingen die ik doe (werk, huishouden, taken binnen de gemeente), dan voel ik me echt super nutteloos en zie ik het nut niet in van de dingen die ik doe. Voor mn gevoel zou ik dan juist al mn tijd in God moeten steken, om hem maar terug te geven welke geweldige dingen Hij voor mij heeft gedaan. Herkennen mensen dit gevoel of ben ik hier de enige in?
jjack schreef:SNAP je goed
heb dat gevoel bijna de h<ele dag
zit in een rolstoel
voor mij heel moeilijk na eenn actief leven
voor mijn vrivnden ook ze zijn langzaam allemaal weg
dan voel jv toch erg nutteloos
loosh
maar toch GOD beloofd onze nutteloos te verabderen
daar moeten we op vertrouwen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten