Ik zelf vind het best goed om af en toe er eens samen uit te zijn zonder kinderen,
of gewoon thuis en de kinderen logeren.
Wij zijn 2 weken geleden samen een dag gaan snowboarden in Winterberg. Die
avond ervoor al naar mijn ouders gegaan zodat Anna Sofie daar lekker in haar bedje
kon blijven 's morgens vroeg. Overdag dacht ik echt wel eens aan haar en
tussen door keertje bellen. Maar ik heb echt genoten. Je hoort vaker dat relaties
slechter gaan doordat er te weinig aandacht is voor elkaar, of doordat moeders
helemaal opgaan in hun kinderen en vergeten dat ze ook vrouw zijn.
Mijn eigen ouders gingen ieder jaar een weekje samen weg.
Als kind heb ik er nooit onder geleden. We hadden vaste oppasadressen en ik
genoot eraltijd van om er naar toe te gaan. (w.s. omdat ik daar het kleintje was, met allemaal
ouderen en thuis de oudste

) en mijn ouders hebben nooit
aan mijn broertje en zusje gemerkt dat ze er last van hadden. Want dan zouden ze niet
meer zijn gegaan.
pfff. hier door het werken echt wel minder tijd voor dingen. Neem heel bewust tijd om met Anna Sofie
bezig te zijn. Al is haar aandacht na een kwartiertje spelen ook wel weer weg.
Ze groeit (in de lengte) als kool. Ze blijft makkelijk; een huiltje als ze eten wil of wil slapen.
Alleen gisteravond was het pet. Ze was de hele dag beetje jengelig. Vanaf 's avonds 8 uur kwam ze ieder uur
en gillen, nee krijsen, echt een meisje

Ze dronk ieder uur gewoon super veel. (normaal drinkt ze 5 tot 6 keer per dag ongeveer 130 cc (door borstvoeding weet ik niet heel precies, maar als we de fles geven drinkt ze het)
en gisteravond om 8 uur borst leeg, 9 uur andere borst leeg... en 10 uur... geen melk.... Gelukkig had ik
net een flesje uit de vriezer gepakt om vandaag aan mijn schoonmoeder mee te geven voor haar.
Die heeft ze ook opgedronken, en om 12 uur nog een flesje. in totaal dronk ze van 8 uur tot 12 uur 800 cc....
En vandaag heeft ze iedere flesvoeding (omdat ik werkte...) 160 cc gedronken, terwijl dit zaterdag nog 130 was.
Waarschijnlijk had ze dus een regelavond... Maar goed.. we weten dus ook dat ze erg goed en hard kan huilen.