Trouwen ed. TIPS!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kirsten
Kapitein
Kapitein

Re: Trouwen ed. TIPS!

Berichtdoor kirsten » 09 feb 2009 20:05

Wat voor trouwalbum hebben jullie (degene die hem hebben natuurlijk) trouwens? Wij zitten enorm te twijfelen tussen een digitaal en een analoog album.

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 09 feb 2009 21:22

Wij hebben analoog.

ehm als vrouw moet je ook wel wat met rose hebben. ik heb daar dus echt niks mee :)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 feb 2009 21:55

Die jurk die nagemaakt wordt: da's echt mazzel zeg!

En wat thema's betreft: ik zit er aan te denken om alsnog een thema in te voeren... in het klein wel te verstaan, in de details, met 'strand-dingen'. O.a. omdat m'n vriend mij daar gevraagd heeft, we in Zeeland wonen c.q. gaan wonen en omdat het restaurant ook aan het strand gelegen is. Sowieso wordt het ringenkussentje al iets in dat thema.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 feb 2009 23:08

Leuk, LeChat!

Wij hebben ook gewoon een analoog album. Ik vond het juist zo leuk om de familie en vrienden een album in de handen te geven en ze zo te bekijken. Tegenwoordig is alles al digitaal, dus dan vind ik het juist leuk en bijzonder om zoiets analoog te doen. :)
Afbeelding

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 09 feb 2009 23:13

Alles doe ik nog analoog. veel leuker dan alles digitaal te laten zien.
Dus het trouwalbum wil ik dan ook zeker analoog.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 09 feb 2009 23:32

een digitaal album kan je toch net zo goed (en net zo tastbaar) laten zien als een gewoon album?

Enige verschil is dat de foto's ín de bladzijden zitten, in plaats van er óp.

Heb pas een paar digitale albums gezien en moet zeggen dat ik erg onder de indruk was van de kwaliteit...

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 09 feb 2009 23:33

in je album schrijf je ook heel persoonlijk bij. Ik zou dat met een digitaal album minder snel doen. Daarbij maakt dat het ook eigen.
Wij doen het zo: Ik plak de foto's in en mijn vriend schrijft bij. Op die manier wordt het echt ons album.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 10 feb 2009 10:09

Ik zou denk ik voor een digitaal album gaan. Dat blijft langer mooi en het ziet er echt prachtig uit!
Je trouwalbum laat je maken denk ik? Dan schrijf je toch niet zelf bij en zeker als je hem aan iedereen wilt laten zien, denk ik dat digitaal mooier blijft.
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Rinus88
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rinus88 » 10 feb 2009 10:16

Hoi,

Wij gaan 26 juni trouwen!! (ben nieuw hier op het forum)

Wij kiezen trouwens voor een digitaal album, we wilden het eerst door een bekende laten doen, al half half toegezegd, maar toen we even bij de fotograaf gingen kijken hoe het er daar uit zag waren we zo onder de indruk dat we voor het digitale album én die fotograaf zijn gegaan..
Kost ook wel wat maar wij nemen geen bandje hebben we besloten dus dan hebben we die kosten voor de fotograaf bedacht;-)

Had/heeft iemand van jullie bruidskindertjes en zo ja wat was hun taak? Wij hebben de neefjes van mijn vriend gevraagd (3 en 5 jr) maar ik weet nog niet zo goed wat ik hun wil laten doen hahah Had ik beter eerst kunnen denken misschien :roll:
26 juni is onze grote dag!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 10 feb 2009 10:17

Digitaal!! is echt supergaaf. En analoog is niet echt meer van deze tijd vind ik persoonlijk..
Met digitaal kun je een prachtig album laten zien hoor, het is niet op de PC ofzo, maar echt gedrukt. Daarnaast heb ik zelf nog wel een album gemaakt met geplakte foto's en bijschriften (foto's gemaakt door andere daggasten). maar van de fotograaf krijgen we n digitaal album.

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 10 feb 2009 10:18

bruidsjochies: je kan ze de ringen laten geven, rozenblaadjes oid strooien voor jullie uit, bij het receptieboek laten zitten (als je n receptie houdt tenminste..)

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 10 feb 2009 10:20

Ik wilde eerst geen digitaal album, maar toen we het zagen was ik om. De fotograaf kan zijn creativiteit veel beter kwijt, foto's kunnen over de volle pagina of over allbei de pagina's. Wij hebben een geweldig gaaf en mooi album.

Fotograaf Mario uit Bodegraven, ik raad hem iedereen aan!!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 feb 2009 10:23

Je zou zo op nieuw trouwen dan he, voor de foto's dan. :wink:

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 10 feb 2009 10:33

Wij krijgen ook een 'normaal' fotoalbum. Digitaal vind ik wel mooi, maar we betalen nu iets van 700 euro, en anders minstens 1400. Wij krijgen daarvoor trouwens een album met ongeveer 90 foto's en een cd met alle foto's die er gemaakt zijn. Tja, als we genoeg geld hadden gehad, hadden we het denk ik wel anders gedaan.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 10 feb 2009 10:36

Bij onze fotograaf scheelde het lang niet zoveel in prijs Alriess! Met zo'n verschil kan ik nog wel begrijpen dat je voor analoog kiest.
Maar hij maakt echt supergave digitale albums.. Hij kan er idd heel veel creativiteit in kwijt!

Terug naar “Archief”