kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 05 feb 2009 09:26

ik vind het best veel.... ik geef echt niet veel uit voor kleding dus als er bijv. een spijkerbroek hangt van 60 euro laat ik die lekker hangen. Ik ga altijd op jacht naar de meest leuke kleding voor het minste geld. Ik had laatst een supermooie donkerrode blouse met van die pareltjes bij de mouw. Hij hing er van 37,95, kwam ik bij de uitverkoop terug, hing er precies nog eentje in mijn maat voor 9.95 8) ik gok t er maar op en anders is het pech!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 05 feb 2009 09:48

Kwas gisteren bij de DiDi, ze hadden echt megaveel uitverkoop maar khad eigenlijk niets nodig, dus kheb me verlekkerd en me ingehouden
Ze hadden ook weer prachtige jurkjes hangen voor van de zomer!!
Maar €80,-- voor een jurkje vindk volgens mij best veel?

Bij de Didi moet je ook altijd wachten op de uitverkoop. Ze beginnen daar vaak al heel vroeg met acties. Alle rokken voor €30, 40% korting op alle broeken en dat soort dingen. Dan scheelt het al een heleboel :)
En ik weet niet of je een klantenkaart ofzo hebt? Ze hebben ook een paar keer per jaar speciale avonden voor vaste klanten.
(Ja, ik ben een Didi-freak :oops: )
pobody's nerfect

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 05 feb 2009 10:02

Jo'tje schreef:
Kwas gisteren bij de DiDi, ze hadden echt megaveel uitverkoop maar khad eigenlijk niets nodig, dus kheb me verlekkerd en me ingehouden
Ze hadden ook weer prachtige jurkjes hangen voor van de zomer!!
Maar €80,-- voor een jurkje vindk volgens mij best veel?

Bij de Didi moet je ook altijd wachten op de uitverkoop. Ze beginnen daar vaak al heel vroeg met acties. Alle rokken voor €30, 40% korting op alle broeken en dat soort dingen. Dan scheelt het al een heleboel :)
En ik weet niet of je een klantenkaart ofzo hebt? Ze hebben ook een paar keer per jaar speciale avonden voor vaste klanten.
(Ja, ik ben een Didi-freak :oops: )

Haha, ja ik wacht ook meestal op de uitverkoop..het merendeel wat ik in mn kast heb hangen is ook Didi kwam in net achter :wink:
Tprobleem is een beetje dat ik iets nodig heb voor 29 mei..zou er dan al echt uitverkoop zijn? Het is voor een bruiloft..
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 05 feb 2009 10:15

Ik zou het even in de gaten houden, best kans dat er dan al van die acties langskomen hoor!
En anders mag je voor een bruiloft wel een keer een uitzondering maken toch ;)
pobody's nerfect

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 05 feb 2009 10:17

Haha, ja dat vondk eigenlijk ook wel :wink: Als je ergens anders gaat kijken voor iets moois dan kom je, bijvoorbeeld met rokje-jasje ook al snel duur uit :? Mn vriend vond datk et gewoon moest kopen, dus misschien van tweekend nog even op zoek naar een didi :D
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 feb 2009 14:37

ik moet dan niet in de stad komen. Ik ga ook altijd bij de Didi als ze uitverkoop hebben. Alleen, want als manlief er bij is..... :wink:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 05 feb 2009 20:01

'Vroeger' vond ik 80 euro voor een jurkje niet veel, 't is maar net wat je te besteden hebt... op dit moment moet ik me (tot de bruiloft :mrgreen:) een beetje inhouden qua kleding-uitgaven, dus nu koop ik zoiets niet (koop eigenlijk vrijwel helemaal geen kleding momenteel, ach ja, m'n kast puilt toch uit :oops:). Als alle kosten voor trouwerij en inrichting straks achter de rug zijn, ga ik weer lekker m'n slag slaan - daar kijk ik eerlijk gezegd wel al naar uit, maar dan is 't natuurlijk t.z.t. ook wel dubbel zo leuk 8).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 05 feb 2009 22:56

Ik heb precies hetzelfde LeChat. Maar het ligt ook een beetje aan het tijdgebrek om te gaan winkelen.
Ik vind de jurkjes van de didi ook echt leuk, maar ik heb bij de steps ook weer leuke dingen gezien. Moeilijkmoeilijkmoeilijk...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 05 feb 2009 23:04

Ik ga er maar gewoon niet naar binnen en de mailtjes van Mexx en Esprit delete ik ongelezen. :wink:

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 05 feb 2009 23:10

Respect! Dat is wel heel radicaal. Het probleem is dat ik heel nodig spijkerbroeken moet hebben, dus ik moet wel binnenkort een winkel in. :wink:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor LeChat » 06 feb 2009 16:12

Ach, het is een kwestie van zelfbescherming :wink:. Ik zou eigenlijk wel 1 kledingstuk willen vervangen, namelijk een zwart ribblazertje, dat een beetje bruin wordt, maar ik denk dat ik dan m'n moeder maar ga vragen er eentje voor me te maken.. voordeliger en je hoeft er niet voor te gaan shoppen (nou ja, alleen stof dan, maar da's toch anders :)).

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Re:

Berichtdoor Jo'tje » 06 feb 2009 16:25

kirsten schreef:Respect! Dat is wel heel radicaal. Het probleem is dat ik heel nodig spijkerbroeken moet hebben, dus ik moet wel binnenkort een winkel in. :wink:

Dan moet je nú gaan!
Ik heb afgelopen zaterdag een spijkerbroek gekocht voor de helft van de prijs.
Een hele goeie! En ik heb altijd erg veel moeite met spijkerbroeken, dus...
Bij de Open32 geslaagd dit keer. Nog nooit eerder wat gekocht, haha.
pobody's nerfect

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 06 feb 2009 19:07

Dan ga ik inderdaad binnenkort maar. Ik hou wel van kortingen :wink:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 feb 2009 20:15

ik zoek een paar leuke broeken (geen heup, en niet te lang: heb korte beentjes) maar wil niet teveel geld uitgeven. Ik heb al bij esprit gekeken maar daar vond ik niets leuks.
Het moet geschikt zijn voor mijn werk (het liefst capri broeken o.i.d.)

Waar zou ik eens kunnen kijken? Bij MS en de internetshopwinkel Large hadden ze ook niets. Ik ben een zeur wat broeken betreft...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

CGK<3
Luitenant
Luitenant

Re:

Berichtdoor CGK<3 » 07 feb 2009 18:16

kirsten schreef:Respect! Dat is wel heel radicaal. Het probleem is dat ik heel nodig spijkerbroeken moet hebben, dus ik moet wel binnenkort een winkel in. :wink:

Ik ook, ik vind voor meisjes Indian Rose en Nudie Jeans mooi zitten altijd. Zelf draag ik altijd Nudie Jeans en Levi's.

Terug naar “Archief”