Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 02 feb 2009 21:06

Hier is 't inmiddels -5, vanav tenminste, ik vergeet gewoon domweg om op 'n vast tijdstip te wegen, meestal is 't wel op maandag, meestal smorgens, maar vergeet 't nog regelmatig :?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 feb 2009 22:32

wat goed meissie!

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 02 feb 2009 22:48

Hier gaan de kilo's er ook nog steeds gestaag af.
Inmiddels zijn er al diverse familieleden en kennissen aan het cohennen en ze vallen allemaal lekker af zonder al te veel moeite.
Mijn dochter was binnen 8 weken haar tien kilo extra van na de bevalling kwijt. Dus ik kan het iedereen aanraden.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 03 feb 2009 00:10

En is het ook betaalbaar?

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 03 feb 2009 07:10

Nou het is gewoon betaalbaar en je houd juist nog over ook.
Je kunt gewoon in de supermarkt waar je altijd al je boodschappen doet je eten halen.
Bij de aldi, en bij de xenos haal ik altijd de balsamico azijn en de basmati kruiden.
Dus het is gewoon betaalbaar.
Niks extra's behalve de multivit. maar die kun je gewoon goedkoop halen bij de kruidvat.
Ik heb het dieet gewoon bij weegclub.nl van daan, maar als je de echte cohen wilt kost het je € 750,00 om je bloed te laten opsturen naar amerika. Daar doen ze dan een analise en krijg jij je persoonlijke dieet toegezonden.
Maar iemand heeft een hele ris van die persoonlijke dieten naast elkaar gelegd en kwam er achter dat het allemaal hetzelfde is, behalve dat er een verschil zat in hoeveel gram je mag van iets. Maar ze kon zich niet voorstellen dat 5 gram vlees minder nu zoveel zou uitmaken in het afvallen en dat is dus ook zo.
Dus zij heeft haar eigen cohennetje gemaakt en die gebruikt nu half nederland denk ik zo.

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 03 feb 2009 11:57

Zo ik ben ook weer actief bij de afvallers.
Vorige week maandag begonnen nu -1.6 :) nog niet veel maar het begin is er.;-)

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 03 feb 2009 12:51

Nou het is toch bijna twee pakken suiker ;-) Of ruim 6 pakjes boter!

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 03 feb 2009 15:06

Ja als je het zo bekijkt is het een hele berg ja :D
Maar het is in ieder geval een goed begin :!:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 feb 2009 07:58

elvira (gast) schreef:Hmm, ik heb de puntenlijst van TJ gebruikt... ik moet zeggen dat ik wel snel aan mijn punten kom (zal ook wel de reden zijn dat het afvallen niet zo lukt als ik zou willen :mrgreen: ) ... en ik vind het lastig, omdat er veel dingen niet opstaan, die ik dan maar weer moet schatten... :?
Toch maar weer aan de caloriechecker dan maar!
(en ik sport straks zelfs 3 x per week! Ervaring leert, dat dat bij mij het beste helpt)

hier heb je de puntenrekenmachine voor:

http://www.wijvallenaf.nl/Weight-Watche ... chine.html

en hier een sportbonuslijst:

http://www.dieetabc.nl/dieten/weight-wa ... untenlijst

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 feb 2009 08:01

ik sport ook 3 keer per week. op maandag donderdag en zaterdag!

Tobias zwemt 2 keer per week en die gaat dan op dinsdag en vrijdag! zo wiselen we elkaar af.. en hebben we op woensdag samen een vrije avond :lol:

WW vind ik echt ideaal.. Ik houd me aan de 25 punten. (nog 1 kilo afvallen en ik mag nog maar 24 punten :mrgreen: )Kan dan best veel eten! heb nu ook geen hongergevoel meer overdag! en de weegschaal blijft positief! :D

Weet iemand nog wat mager/lekker/niet te duur broodbeleg?

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 04 feb 2009 11:46

Ik ben ook wel WW fan geworden. Ga jij ook naar de weegavonden TJ? Ikmoet zeggen dat ik daar ook wel goede tips krijg over het lijnen. Op dit moment mag ik nog ''22' punten. Nog 4 kg en ik ben net zo zwaar als voor mn zwangerschap. Daarna wil ik er nog wel een paar afvallen. Eigenlijk hoef ik volgens het ww model nu al niet meer af te vallen, maar ik pas nog steeds mn kleding niet van voor mn zwangerschap.

Mager en lekker broodbeleg 20+ smeerkaas van de lidl ( 1punt), rookvlees, gekookt eitje (2 punten), appelstroop. In het voorjaar aardbeitjes op brood.

@ elvira jij hoeft toch helemaal niet af te vallen? Jij weegt ongeveer 69 kg en je bent best wel lang( ongeveer 180cm toch?). Dan zit je ruimschoots binnen je bmi waarde. Misschien ook wel logisch dat je niet afvalt als je gewoon gezond eet. Je hebt niets om af te vallen.

Sporten deed ik voor mn zwangerschap 3 keer in de week.Ik zit er nu tegen aan de hikken om het weer op te pakken. Ik ga mijzelf morgen dwingen om op het werk te sporten ( wij hebben sprotfaciliteiten en een sportdocent op het werk)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 feb 2009 15:41

Respect voor alle afvallers! Ga zo door! =D>

Lekker broodbeleg,goedkoop, waar je niet dik van wordt: vruchtenhagelslag, light jam, sandwichspread.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 04 feb 2009 15:56

Ik wil ook gaan afvallen, maar wil dan graag onder begeleiding. Mijn moeder fitnist nu 1 keer in de week onder soort van begeleiding. Maar dat hebben ze bij ons volgens mij niet in de buurt.

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 04 feb 2009 16:03

bloempie schreef:vruchtenhagelslag, light jam, sandwichspread.

Light jam vind ik persoonlijk kansloos. Jam is op zich al een broodbeleg met weinig calorieen. Ik vind het niet te pruimen. Maar jullie misschien wel. Wat mij betreft kun je dan beter 'bezuinigen' op andere dingen.

En idd mijn lijstje zou zijn: appelstroop, jam, rookvlees, kipfilet, banaan..
Je kunt ook op 2 boterhammen 1x beleg te nemen, of brood zelf snijden zodat je minder boterhammen hoeft te eten. (dikkere plakken)
AfbeeldingAfbeelding

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 04 feb 2009 16:37

Ik ben sinds maandag gestopt met chocolade en met chocolade producten, kwam er namelijk achter dat ik gemiddeld in de maand zo´n 3.5 kilo :oops: chocolade eet, hoezo verslaafd??? 8)

Begin januari ook al geprobeerd maar toen ben ik na 2 dagen al weer gestopt, hopelijk houd ik het nu langer vol!

Heb alleen last van hoofdpijn sinds maandag misschien is dat wel van het afkicken?

Succes iedereen met afvallen

Terug naar “Archief”