Zwanger deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 jan 2009 10:28

@Petra: hebben de pillen inmiddels wat geholpen?

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 26 jan 2009 10:33

Laura C: Ik heb ze inmiddels al 2 weken, maar echt helpen doen ze niet denk ik, k blijf overgeven. Ik stop er maar niet mee misschien wordt t dan nog erger...
Gistere n goede dag, ben 2 keer uit bed geweest voor de wc verder plat blijven liggen toen ging het redelijk.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 26 jan 2009 11:24

Petra, gefeliciteerd!! Ook al kun je er nu misschien niet zo heel erg van genieten, sterkte joh! Ik hoop echt dat het snel beter gaat en dat je over een aantal maandjes lekker kunt genieten van een kindje in je armen!!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 26 jan 2009 14:20

van harte gefeliciteerd petra!
ik hoop dat je misselijkheid snel over is, heel veel sterkte ermee..

heb net m'n eerste echte positiekleding gekocht..
wilde er nog steeds niet aan, maar de meeste van m'n eigen broeken en rokken gaan nu toch wel een beetje strak zitten. (zit 's avonds met de knoop/rits los aan tafel en in de bank :mrgreen:
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

elsb

Berichtdoor elsb » 26 jan 2009 16:36

Petra: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
En ik hoop voor je dat de misselijkheid gauw over gaat.

vpk: Hoe ver ben je nu? Ik ben vandaag precies 17 weken.
Ik vond het juist leuk om te kopen... Ik heb nu sinds een week af en toe een positierok aan, maar sommige van m'n eigen rokken pas ik ook nog wel hoor! 'S avonds is je buik inderdaad op z'n dikst...dat heb ik ook. :wink:

Hoe is het met de andere zwangeren?

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 26 jan 2009 18:37

Gefeliciteerd Petra! Hopelijk word de misselijkheid snel minder/gaat het over en kunnen jullie genieten van de zwangerschap :lol:! Sterkte verder!
Wat de toekomst brengen moge........

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 26 jan 2009 19:53

petra85 schreef:Laura C: Ik heb ze inmiddels al 2 weken, maar echt helpen doen ze niet denk ik, k blijf overgeven. Ik stop er maar niet mee misschien wordt t dan nog erger...
Gistere n goede dag, ben 2 keer uit bed geweest voor de wc verder plat blijven liggen toen ging het redelijk.

en dit noemen ze blijde verwachting? :shock: meid ik kan niet anders dan je nogmaals sterkte wensen.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 jan 2009 20:06

Zwanger zijn is afgrijselijk. Die rose wolk zat zeker niet bij mij in de buurt. Natuurlijk het is super als je zo'n kleintje krijgt, maar de zwangerschap...brrr. Ik zou liever een ei leggen en verder gewoon mn gang gaan :mrgreen: .

Maar toch ondanks mn weerzin tegen een zwangerschap,kriebelt het wel weer een beetje :mrgreen: .

Alle zwangeren....succes met de eerste en laatste loodjes. Het is voor een goed doel!

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 26 jan 2009 20:11

@ Petra en man: gefeliciteerd! Fijn nieuws!
Hoe zit het nu met je medicijnen die je moest slikken? Moet je daar nu ook mee stoppen tijdens de zwangerschap?
Sterkte met de misselijkheid.
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 26 jan 2009 20:17

Mijn schoonzus bleek door andere medicijnen die ze gebruikte zo vreselijk beroerd te worden. Zou dat dan bij jouw niet het geval kunnen zijn?

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 26 jan 2009 21:07

petra85 schreef:Laura C: Ik heb ze inmiddels al 2 weken, maar echt helpen doen ze niet denk ik, k blijf overgeven. Ik stop er maar niet mee misschien wordt t dan nog erger...

Verschrikkelijk!
Je kunt op bed nog wel een beetje internetten?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 jan 2009 22:00

ajl schreef:Zwanger zijn is afgrijselijk. Die rose wolk zat zeker niet bij mij in de buurt. Natuurlijk het is super als je zo'n kleintje krijgt, maar de zwangerschap...brrr. Ik zou liever een ei leggen en verder gewoon mn gang gaan :mrgreen: .

Maar toch ondanks mn weerzin tegen een zwangerschap,kriebelt het wel weer een beetje :mrgreen: .

Alle zwangeren....succes met de eerste en laatste loodjes. Het is voor een goed doel!

Idd! Ik geloof heus niet dat Jurian (mits mogelijk natuurlijk) enig kind blijft. Die bevalling doe ik morgen zo over. Maar niet die zwangerschap. terwijl ik me over het algemeen best voelde. En die week na de bevalling, van het zo weinig kunnen en moe zijn, dat wil ik dan ook overslaan. :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 26 jan 2009 22:51

Idd hier geen roze wolk :cry:
Vooral het onbegrip om me heen, van kom op het hoort erbij, nou als dit erbij hoort dan weet ik het ook niet meer. :shock:
Met m'n medicijnen was ik al wat eerder gestopt omdat het beter ging, dus dat scheelt.
Ik ben nu aan de gembersiroop tis niet zo lekker, maar mischien helpt het!
Gelukkig heeft mijn man de computer naast mijn bed gezet, zo kan ik internetten, spelletjes doen soms een boek lezen.
Dank je wel voor jullie meeleven dat doet toch goed!

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 27 jan 2009 06:52

Mijn eerste zwangerschap was zwaarder dan de tweede. Nu heb ik in het geheel weinig last gehad van kwaaltjes.

Bij de eerste vond ik de eerste twee maanden na de bevallimg behoorlijk zwaar, daar zie ik nu wel wat tegenop.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 27 jan 2009 08:54

Petra, gefeliciteerd! Ik hoop dat je er snel van kan gaan genieten...!
Balen zeg, dat het zo gaat. Sterkte!

Terug naar “Archief”