Moderator: Moderafo's
Aha oke dan. Maar aangezien ik het altijd heb gevoeld..... (ook voor de pil) maar ja t zal dan wel wat anders zijn precies 2 weken na datoesli schreef:Kwebbel, als je de pil slikt heb je geen eisprong, je voelt dan blijkbaar wat anders. Het is de werking van de pil, dat je geen eisprong hebt, geen eitje, geen kindje.
t zou kunnen idd want daarmee voelde ik het dus weinig tot niet eigenlijk. Heel raar is dat*|Scatie schreef:Had je dat met de mycrogynon 30 ook? Anders kan het misschien zijn dat de 20 te licht is... 'k Weet niet, zeg ook maar wat
88alries88 schreef:Mijn ouders weten ook niet dat ik aan de pil ben hoor. En ik heb het zeker niet met ze overlegd van te voren. Zij denken er gewoon anders over en daar komt ook nog bij dat mijn moeder echt gek is van kinderen...(kom niet voor niets uit groot gezin dus...)
Ze weet wel dat ze niet hoeft te verwachten dat ik gelijk zwanger ben als we getrouwd zijn, maar wij vinden het ook onze eigen keuze en doen verder ook echt geen uitspraak over het 'willen'van kinderen enz. (bij mijn in de familie beginnen ze nu al te zeuren dat ik de volgende ben die voor een kleinkind ga zorgen enz)
wielrenfan schreef:Waarom wegen veel mensen hier toch zo zwaar het oordeel van de ouders mee?
Volgens mij is dat een ongezonde situatie.
Als stel moet je je wel (leren) losmaken van je ouders. Niet dat je
niets meer met ze te maken wil hebben. Maar ik lees hier dat sommigen
het wel erg belangrijk vinden wat hun ouders ervan denken en ook over het krijgen van kinderen o.a.
Als stel moet je toch zélf de keuzes maken. Ten minste, dat doen wij.
MissF schreef:Toch vind ik het soms apart hoe mensen nog aankijken tegen stellen die niet meteen kinderen 'krijgen'. Er zijn genoeg mensen in mijn omgeving die mijn zus en zwager nu medelijdend aankijken, omdat ik al wel een kindje heb, en zij niet, terwijl ze een jaar langer getrouwd is. Tja, het is nu eenmaal niet meer zo dat iedereen meteen graag kinderen zou willen na het trouwen
Als het maar bij mededelen en eventueel bespreken blijft en geen 'toestemming' wordt gevraagd...Daphne schreef:Wat betreft pilgebruik en het erover hebben met ouders: Natuurlijk is dat je eigen keuze (als stel), maar ik begrijp best, dat je dat ook aan je ouders meedeelt en dat met hen bespreekt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten