Gezin en financiën (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 jan 2009 07:19

liefie schreef:Bij ons mag je zoveel meenemen als je wilt als je sommige karren ziet :shock:

Dan denk ik altijd: die komt vast niet op de fiets boodschappen doen...

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 19 jan 2009 12:02

Bij ons kan de eigenaar niet inkopen.

Het is niet normaal, bij iedere actie die er is heeft hij te weinig.
Ik ben vorige week 4 keer geweest en steeds waren de dingen die ik wilde er niet. We zullen deze week wel weer zien hoe het gaat.
Hij heeft steeds als excuus dat het niet geleverd wordt....
Time flies when you have none!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 jan 2009 12:07

Sterretje schreef:Bij ons kan de eigenaar niet inkopen.

Het is niet normaal, bij iedere actie die er is heeft hij te weinig.
Ik ben vorige week 4 keer geweest en steeds waren de dingen die ik wilde er niet. We zullen deze week wel weer zien hoe het gaat.
Hij heeft steeds als excuus dat het niet geleverd wordt....
da's volgens mij gewoon een excuus om klanten te lokken naar de winkel met aanbiedingen die hij gewoon niet heeft.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 19 jan 2009 12:28

'k Denk niet dat het aan de eigenaar ligt. Mijn buurvrouw werkt bij de C1000 en regelt daar de bestellingen maar heel veel dingen zijn gewoon op gegeven moment niet meer te bestellen. Zij hebben 't nu nog drukker dan met kerst.

*Girly*
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor *Girly* » 19 jan 2009 18:19

'k Moest vanmiddag boodschappen doen vor m'n zus, en idd ook naar de C1000...Alles was nog op voorraad...Maar ook bijna alles wat ze moest hebben waren van die euro-aanbiedingen...'k Had echt zoites van; ehhh kom ik aan met m'n karretje voordeel :lol:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 19 jan 2009 19:09

Sprak vorige week ook mensen die bij de c1000 werken en het ligt neit altijd aan de c1000. Sommige dingen kopen ze idd verkeerd in. Andere dingen worden door de groothandel niet goed geleverd.

Viste vandaag alleen bij de zak spitskool achter het net. De rest was er nog gewoon :D
Sommige dingen zijn dan echt bar goedkoop. Leuk kopen!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 19 jan 2009 20:41

Leuk hoor al die acties, maar eerlijk gezegd vind ik er niks aan. Ik vind het als vaste klant van een supermarkt echt verschrikkelijk irritant dat als ik normaal op een rustige tijd ga het nu echt mega druk is, jij en je kind dat vind ik nog het ergst, chrisje loopt gewoon met zo´n klein karretje achter me aan en die word gewoon onder de voet gelopen.

Van mij mogen die euroknallers wel weer over zijn hoor. Kan ik gewoon weer op mijn gemak boodschappen doen :P
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 jan 2009 20:57

dat is aan de ene kant zo... rosekapje,hier ook erg herkenbaar. Op zaterdga zie je maar nietmeer bij de c1000 helft van de artikelen zijn op.. .de mensen zitten elkaar boos aante kijken of grissen nog snel ff et laatste ding uit et schap..... ach jah....

en... ik vind dat je tohc sneller dingen haalt, terwijl je anders nog goedkoper haalt. Bv, anders haal ik altijd vlokken c-merk, nog goedkoper als een euro, nu haal ik de ruyter voor een euro.. dus ben ik tohc duurder uit..

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 20 jan 2009 09:40

Ja dat klopt. Ik heb nu bijvoorbeeld vorige week chips gekocht en gisteren vla terwijl ik dat anders eigenlijk nooit koop.
Waarschijnlijk ben ik nog net zo duur uit ;)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 jan 2009 10:16

die blokjes oude kaas (wat m'n man heel erg lekker vindt) heb ik wel een zakje van mee genomen (1 euro, anders betaal je daar 2 euro voor).

Maar de DASH wasmiddel was ook in de aanbieding (1 euro) en dat is niet duur.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 20 jan 2009 10:40

*|Scatie schreef:Ja dat klopt. Ik heb nu bijvoorbeeld vorige week chips gekocht en gisteren vla terwijl ik dat anders eigenlijk nooit koop.
Waarschijnlijk ben ik nog net zo duur uit ;)
Maar dan heb je wel een keer lekkere extraatjes en da's ook wat waard, lijkt mij...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 20 jan 2009 12:03

Haha ja klopt hoor! Maak er ook niet zo'n probleem van. 'k Heb verder gewoon wat dingen ingeslagen die we normaal ook wel gebruiken en nu stukken goedkoper waren.
2 Week geleden was het hondenvoer bijv. voor 1 euro dus dat scheelt echt lekker!

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 23 jan 2009 18:34

*dubbel omdat het forum zo vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijk traag is :( en ik dus tig keer op de OK knop heb gedrukt *
Laatst gewijzigd door Ansje op 23 jan 2009 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 23 jan 2009 18:34

Vandaag een envelop van Eneco op de mat met de jaarnota... Met angst en beven die envelop opengemaakt...krijgen we € 562 euro terug :shock: :lol:

Ik ga vanavond shoppen!!! :mrgreen: :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 jan 2009 19:11

Dat zijn de betere berichten, Ansje! :lol:

Dan hadden wij wat meer kostenposten vandaag: de auto van m'n vriend moest voor de APK-keuring naar de garage en er moest nogal wat vervangen worden: 1.600 euro :shock: en de reparatie van mijn telefoon valt niet onder de garantie - 70 euro. (Gelukkig zijn die autokosten nu nog voor m'n vriend zelf :mrgreen:, al kan hij daardoor deze maand natuurlijk wel minder sparen voor onze inrichting e.d., nou ja, dat zal ik dan wel goed maken. :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”