Moderator: Moderafo's
Rudolf Meuser schreef:Mag je naar een gebedsgenezingsdienst? Kan je zeggen dat dat van God is? Hoe denken jullie hierover? Of kan de duivel ook daar wonderen doen of is het 'automatisch' van God afkomstig?
@mic schreef:[offtopic]volgens mij zijn er heel al een behoorlijk aantal andere topic's over, ff zoeke dus[/offtopic]
Jan Zijlstra heb ik weinig op tegen. T.B. Yoshua vind ik moeilijker liggen.
mirjamvandorp schreef:Ik geloof echt dat God ons wil genezen, en ik denk zelfs dat wij daar meer mee moeten doen. Als ik naar mezelf kijk dan pak ik ook sneller een asprine dan dat ik bij God te rade ga.![]()
Maar wat ik wel jammer vind is dat het bij gebedsdiensten allemaal zo massaal moet. Niet dat ik er dan niet in geloof, maar ik heb zoiets van waarom moet dat? Waarom zoek je niet gewoon iemand thuis op maar moet het in een zaal vol toeschouwers?
Geloof dat dit een beetje vagig weer gegeven is maar ik weet het zelf ook niet zo duidelijk eigenlijk.
Andre63 schreef:mirjamvandorp schreef:Ik geloof echt dat God ons wil genezen, en ik denk zelfs dat wij daar meer mee moeten doen. Als ik naar mezelf kijk dan pak ik ook sneller een asprine dan dat ik bij God te rade ga.![]()
Maar wat ik wel jammer vind is dat het bij gebedsdiensten allemaal zo massaal moet. Niet dat ik er dan niet in geloof, maar ik heb zoiets van waarom moet dat? Waarom zoek je niet gewoon iemand thuis op maar moet het in een zaal vol toeschouwers?
Geloof dat dit een beetje vagig weer gegeven is maar ik weet het zelf ook niet zo duidelijk eigenlijk.
Ik denk ook dat je ook zonder een zaal vol mensen genezen kunt worden door God, als je in hem gelooft.
Over dat asperientje, volgens mij is dat ook een gave van God.
mirjamvandorp schreef:Andre63 schreef:mirjamvandorp schreef:Ik geloof echt dat God ons wil genezen, en ik denk zelfs dat wij daar meer mee moeten doen. Als ik naar mezelf kijk dan pak ik ook sneller een asprine dan dat ik bij God te rade ga.![]()
Ik denk ook dat je ook zonder een zaal vol mensen genezen kunt worden door God, als je in hem gelooft.
Over dat asperientje, volgens mij is dat ook een gave van God.
Ja natuurlijk wil God dat wel gebruiken maar het is dan wel de vraag waar je op vertrouwd. Maar goed das een beetje off-topic
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten