Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Galateia schreef:Ach, het huis is al af, daar woont hij al anderhalf jaar en zijn vriendin ook half-half. En zn schoenen inlopen, ach, we kopen gewoon relax-lopende schoenen. Daar valt weinig aan in te lopen. Ik geloof ook niet dat het hem echt boeit. En stress, ach, hij weet niet wat dat is
volgens mij heb je dan juist minder last van stress!!!
Ik zou me geen raad weten als ik een dag voor het trouwen vrij zou zijn!!!! bbbrrrr.... k zou GEK worden echt waar!
Evelien schreef:onze dagplanning is:
10:00 komt de kapper
11:45 komen mijn ouders bruidsboeket brengen
tussen 11:45 en 12:00 komt de trouwauto
12:15 vertrekken wij met de trouwauto richting de locatie
12:30 komen wij aan op locatie (waar fam. allemaal op ons staat te wachten) waar we gelijk aan de broodmaaltijd beginnen
na de broodmaaltijd een groepsfoto maken
14:00 kerkdienst
15:00-17:30 receptie
18:30 - 21:00 eten
EINDE.
wij gingen donderdag trouwen, we waren allebei maar een paar dagen van te voren vrij hoor... ik heb het heerlijk gevonden die afleidingEvelien schreef:Ik zou me geen raad weten als ik een dag voor het trouwen vrij zou zijn!!!! bbbrrrr.... k zou GEK worden echt waar!
Anne 80 schreef:Evelien schreef:onze dagplanning is:
10:00 komt de kapper
11:45 komen mijn ouders bruidsboeket brengen
tussen 11:45 en 12:00 komt de trouwauto
12:15 vertrekken wij met de trouwauto richting de locatie
12:30 komen wij aan op locatie (waar fam. allemaal op ons staat te wachten) waar we gelijk aan de broodmaaltijd beginnen
na de broodmaaltijd een groepsfoto maken
14:00 kerkdienst
15:00-17:30 receptie
18:30 - 21:00 eten
EINDE.
Huh? En de bruidsreportage dan
Evelien schreef:Wij hebben een goede kennis die met de chauffeur (t zijn zwagers van elkaar) van de trouwauto mee komt en dan vanaf het moment dat we op gehaald worden tot en met de receptie foto's maakt. Hij kan hele mooi foto's maken. Voor de kerkdienst maken we nog een groepsfoto. En de familie mag ook gewoon foto's maken. Maar ik heb gezegd ik ga niet als maar poseren voor de camera.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten