Wow..Vind het goed dat je zoiets doet Riska! Wou dat het 'vroeger' er al was! M'n vriend is 23, maar toen was het dus nog echt belabberd, dus kan je zien hoe gauw het veranderd

Fijn dat er nu zulke mensen zijn die er aandacht aan besteden!
Ik heb weer 'n 'bijkomend' probleem....Ik schijn de afgelopen tijd m'n moeder nogal zwart gemaakt te hebben volgens m'n zus..Nooit deed ze iets goed, ik praatte altijd negatief over haar, bla bla...Ik ben me zelf er niet van bewust, maar het kan best wezen dat ik wel 's negatief ben geweest, maar dat kwam door alles bij elkaar...Als er constant afgekraakt word, word je vanzelf sjaggo, denk ik dan...
Nu heeft m'n zus me zo tegen zichzelf in 't harnas gejaagd, dat ik niks meer tegen dr zeg..M'n moeder snapt niet wat er is, ik wil ook niet dat ze weet wat er is, maar ze vind dat ik maar vreemd doe, en ze vind m'n zus akelig slijmerig tegenover mij, dat ik kwaad op dr ben, is haar overrduidelijk...
Ik heb m'n zus gezegd waardoor 't kwam dat ik af en toe zo boos op ma was, maar dan zegt ze dat ik me aanstel, en overdrijf
Ik wil niet lang boos blijven, maar ik kan d'r gewoon niet snappen dat ze zo denkt, want ik kan er wel om janken, maar dat wil zij niet inzien