(onwikkeling in de) voorkeur voor een partner

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 19 jan 2009 12:20

rafaell schreef:Nou ik heb wel een wat uitgebreider wensenpakket.

Haha, had ik ook :mrgreen:
Tot je verliefd wordt op een totaal ander persoon, dat weg probeert te drukken maar dat blijkt niet te lukken :P

Wij schelen 3,5 jaar.
Time flies when you have none!

Maartuhhh

Berichtdoor Maartuhhh » 19 jan 2009 14:11

Gerdien B. schreef:Ik geloof niet zo in een lijstje met wensen/ punten waar de partner aan moet voldoen. Zo zie je ook dat mensen die hopeloos op zoek gaan vaak de verkeerde partner treffen. Ga gewoon leven en als je iemand tegen komt die een aantrekkingskracht op je heeft, ga dan is verder kijken.

Ik heb altijd maar 1 wens gehad en dat is: trouw. Geen leugens en dergelijke en alles tegen elkaar kunnen zeggen.

De relatie die ik nu heb is de eerste relatie in mijn leven. Ben er blij en gelukkig mee. Leeftijdsverschil is 3 en half jaar.

Zeker is het lijstje niet perfect..! Maar ik heb wel degelijk wensen hoor.
Op het moment dat je niet verliefd bent oid, heb je áltijd wensen! Tegen de tijd dat je ineens iemand tegenkomt die niet aan deze wensen voldoet, maar toch op één of andere manier geweldig is, passen de wensen zich vanzelf aan...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 jan 2009 20:21

Ach, als ik heel eerlijk ben vond ik uiterlijk toch best belangrijk hoor. Natuurlijk valt het grotendeels weg als je 'de' man vindt, maar ik ben toch wel erg blij met zijn prachtige blauw ogen en zijn toch wel knappe uiterlijk. Ik kan daar toch wel erg trots op zijn, en een beetje met hem pronken :oops:
Maar ach, daarnaast had ik de wens van een lange man, en toen mijn ware klein bleek te zijn maakte dat minder uit :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 jan 2009 21:40

Sterretje schreef:
rafaell schreef:Nou ik heb wel een wat uitgebreider wensenpakket.

Haha, had ik ook :mrgreen:
Tot je verliefd wordt op een totaal ander persoon, dat weg probeert te drukken maar dat blijkt niet te lukken :P

En als diegene nou niet gelooft?

rafaell

Berichtdoor rafaell » 19 jan 2009 21:59

Geen probleem.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 jan 2009 08:17

Ik dacht dat dat voor mij een probleem zou zijn, totdat ik mn huidige man ontmoette, die niet geloofde. Ik kwam erachter dat wij op alle andere punten prima matchten en het ontzettend leuk hebben met elkaar. Nu is het wel zo dat hij zich momenteel in het geloof verdiept en wij het er over eens zijn hoe wij Hugo gaan opvoeden. het lijkt mij een ander verhaal als de liefde van je leven niets van het geloof wil weten.

Ik moet zeggen dat hij ook wel enigzins voldeed aan mijn ideaalbeeld van een man. Ik val namelijk niet zo op lieve mannen. Ik val meer op een stoere man die zich niets laat voorschrijven. Daarnaast sport hij ook heel veel, dus met de lichamelijke aantrekkingskracht zit het wel goed. :wink: . O ja, wij schelen ruim 5 jaar.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 20 jan 2009 09:34

Ik ben op een hele andere man verliefd geworden dan ik had verwacht. Geloof is voor mij erg belangrijk en ik ben erg blij dat wij in veel dingen op één lijn zitten.
Was dit niet het geval geweest, had ik waarschijnlijk een einde gemaakt aan onze relatie.

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 20 jan 2009 15:39

Ik twijfelde een tijdje of de vrouw waar ik op verliefd was wel de ware zou zijn, tot ik er steeds meer achter kwam dat ze eigenlijk in alles beantwoordde wat ik (bewust, maar ook onbewust) in een vrouw zocht, en dat ze daarnaast heel eigen dingetjes had waar ik nooit zo over nagedacht had of op gevallen was, maar die mij enorm aantrokken tot haar 8)

Terug naar “Archief”