Over het algemeen gaat het heel goed met me. Maar ik merk dat ik gewoon veel bloed ben verloren, waardoor ik gewoon snel duizelig enzo ben. En na die ene keer flauw vallen ben ik toch een beetje huiverig voor herhaling, dus doe ik echt netjes rustig aan. Ik merk nu gewoon dat bevallen veel energie kost. Gister waren hier 5 nichtjes en neefjes, en ik was na een half uurtje uitgeput. Maar dat hoort er gewoon bij. Ik kom wel steeds meer mijn bed uit, ik mis de woonkamer

Maar vandaag mag ik lekker beneden eten.
Mijn man doet het fantastisch! Hij moet jammer genoeg morgen weer werken, en nog heel lang ook. Voor het ritme is het wel goed, maar hij vindt het erg jammer dat hij zijn zoon achter moet laten. We zijn erg blij met de keus dat hij vanaf mei 1 dag lekker thuis is met Jurian, en ik werken.
Jurian doet het ook best. Hij heeft zijn aandacht huil uitgevonden, en we hebben hem vannacht toch maar 10 minuutjes laten huilen. Daarna was het weer over. Muziekdoosjes doen het ook goed. Hij wordt met de dag knapper
Hij lijkt sprekend op mij. Dat is niet omdat ik dat zo graag wil, maar echt iedereen zegt het. Ik heb er een foto van mezelf als baby bijgepakt, en bijna iedereen denkt dat die foto Jurian is. Hij heeft alleen tussen al zijn donkere haartjes 1 blonde pluk. Mijn man heeft dat ook. Heel schattig!
Dus we genieten echt wel enorm. Ik zal me binnenkort maar naar het rwkids topic verplaatsen

Foto's volgen zodra ik weer een beetje normaal kan zitten, want de foto's staan op de vaste computer op de zolder. Maar die komen echt

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...