Moderator: Moderafo's
liefje schreef:Op zich fietst hij prima, maar ik hou van door fietsen en dan moet ik zo zwaar trappen op deze fiets, en op mijn gewone fiets niet dat is meer een sportmodel.
Idd is de moederfiets voor zitjes gemaakt lijkt me logisch, maar ik had het over mijn eigen normale fiets daar zit een recht stuur op
En aangezien Danique al de 13 kilo gepasseerd is en lang is zit ze al bijna met haar benen klem onder het stuur.
Danique is sinds een week `s nacht ontroostbaar en klaarwakker, gebroken nachten allemaal bah, kende dat niet, maar nu wel vannacht heeft ze gehuild van half 4 tot half 6 en ik heb haar opgepakt omdat manlief toch nog ff wilde slapen, sliep ze gelijk in ons bed, toen maar weer in haar eigen bed terug gelegd![]()
Overdag ook maar 1 slaapje die is nu gelukkig wat langer, hierdoor
trijntjejohanna schreef:liefje schreef:Tot welke leeftijd hebben jullie de kleine voorop de fiets zitten, ik zit te denken om Danique achterop te doen, maar vindt voorop eigenlijk ook nog wel leuk
ik heb milan zelfs nog wel eens voorop!
trijntjejohanna schreef:prachtige foto's laura!!
liefje: ben ook benieuwd waarom het je niet bevalt? welke heb je?
LauraC schreef:Dank, dank! Het is een lekker ventje. Hij zegt nu 'dad' en 'oes' (dat betekent of poes of Zeus (de naam van poes)).
Hoeveel woordjes zeiden jullie kinders toen ze een jaar waren? Kinderen in de omgeving lijken al meer te zeggenZou 't komen omdat wij hem tweetalig opvoeden?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 39 gasten