Moderator: Moderafo's
Volgens mij ishet probleem er alleen maar als het meisje langer is als de jongen... (en ze nog niets hebbenGandalf schreef:Hummeltje schreef:MIJn lieve vriend is 1.96 en ik zelf ben maar 1.54!!!Maarten schreef:ik ben zelf 1.96 maar volgens mij speelt lengteverschil bij mij echt geen grote rol.
Horen jullie soms bij elkaar?
@mic schreef:Volgens mij ishet probleem er alleen maar als het meisje langer is als de jongen... (en ze nog niets hebbenGandalf schreef:Hummeltje schreef:MIJn lieve vriend is 1.96 en ik zelf ben maar 1.54!!!Maarten schreef:ik ben zelf 1.96 maar volgens mij speelt lengteverschil bij mij echt geen grote rol.
Horen jullie soms bij elkaar?voornamelijk )
Jannoek schreef:@mic schreef:Volgens mij ishet probleem er alleen maar als het meisje langer is als de jongen... (en ze nog niets hebbenGandalf schreef:Hummeltje schreef:MIJn lieve vriend is 1.96 en ik zelf ben maar 1.54!!!Maarten schreef:ik ben zelf 1.96 maar volgens mij speelt lengteverschil bij mij echt geen grote rol.
lekker boeiend toch?! ik vind lengte dus echt NIET interressant! ben zelf best lang, valt op zich nog wel mee, maar goed, men zegt altijd dak lang ben, ben 1,80 of zo, maar het interresseert me echt niet als mn (toekomstige) vriend kleiner zou zijn! alstie maar lief is
Markie schreef:Jannoek schreef:@mic schreef:Volgens mij ishet probleem er alleen maar als het meisje langer is als de jongen... (en ze nog niets hebbenGandalf schreef:Hummeltje schreef:MIJn lieve vriend is 1.96 en ik zelf ben maar 1.54!!!Maarten schreef:ik ben zelf 1.96 maar volgens mij speelt lengteverschil bij mij echt geen grote rol.
lekker boeiend toch?! ik vind lengte dus echt NIET interressant! ben zelf best lang, valt op zich nog wel mee, maar goed, men zegt altijd dak lang ben, ben 1,80 of zo, maar het interresseert me echt niet als mn (toekomstige) vriend kleiner zou zijn! alstie maar lief is
zo is t maar net.
zou zelf geen vriendin willen die langer is(denk ik), of ze moet wel heeeel erg lief zijn.
Ben bang voor meiden die groter zijn dan mij.
Anne Fleur schreef:Markie schreef:Jannoek schreef:@mic schreef:Volgens mij ishet probleem er alleen maar als het meisje langer is als de jongen... (en ze nog niets hebbenGandalf schreef:Hummeltje schreef:MIJn lieve vriend is 1.96 en ik zelf ben maar 1.54!!!Maarten schreef:ik ben zelf 1.96 maar volgens mij speelt lengteverschil bij mij echt geen grote rol.
zo is t maar net.
zou zelf geen vriendin willen die langer is(denk ik), of ze moet wel heeeel erg lief zijn.
Ben bang voor meiden die groter zijn dan mij.
neej markie? en mariekje dan? is zij kleiner?!
haha, je bent dus bang voor lange meidenhoe lang ben je?!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten