Gezin en huishouding deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 15 jan 2009 19:50

Evelien schreef:Die van de Hema vindt ik altijd zo lekker zitten (en zitten ook altijd erg goed).

Klopt, alleen die voorgevormde vallen bij mij altijd te klein, dus die haal ik voortaan bij een winkel waar je wel kunt passen.

Evelien schreef:Maar nu ik de pil ben gebruik lijkt het wel of m'n borsten ineens veel groter zijn geworden. :? Wordt het weer een lekkere zoektocht naar de goeie maat.

Dat is bij meer mensen zo... helaas. Ga anders eens bij Livera kijken, daar hebben ze wel goed spul en ook pashokjes.

Ik heb een keer een bh-beugel gezien, die was afkomstig van H&M.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 15 jan 2009 20:25

Ik koop idd 1x in de 2 jaar nieuwe bh's. Heb er een stuk of 4. En dan heb je ze praktisch als je goed afwisselt ieder ongeveer een half jaar aan. Dacht ook dat ik er langer mee zou doen. Je denkt dan toch dat je er 2 jaar mee doet, maar dan draag je hem niet intensief natuurlijk 8)

Koop ze meestal bij de hunkemoller. Bevalt me toch het beste daar. En elke keer moet ik weer denken aan toen ik m'n 1e bh ging kopen. Toen stond ik daar met m'n ma en zus in het pashokje. Geniaal :D Berend Harry lol dat we hadden.
Bij de hunkemoller heb je in ieder geval de fijnste push up bh's en ik koop ze altijd als het 3 halen 2 betalen is.

Oh ja weet je wat een kind uit m'n klas tegen d'r moeder had gezegd:
Mam, ik zou wel eens willen weten of de juf wel echte borsten heeft. Ze zijn zo mooi en klein volgens mij zijn ze nep :mrgreen:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 15 jan 2009 21:56

Lalage schreef:Ik heb een keer een bh-beugel gezien, die was afkomstig van H&M.
En wat was daarmee dan? :wink:

@Funlover: haha, waar ze al niet op letten en aan denken hè...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 15 jan 2009 22:37

Ik vond toen ik een jaar of 11/12 was BH's echt verschrikkelijk. Nu een uitkomst :wink: . Ik koop ze ook altijd bij de hunkermoller, vooral omdat ze bij de Hema vaak mijn maat niet hebben (is altijd al heel snel weg)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 jan 2009 07:15

LeChat schreef:
Lalage schreef:Ik heb een keer een bh-beugel gezien, die was afkomstig van H&M.
En wat was daarmee dan? :wink:

Die was dus niet meer op z'n plek!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 jan 2009 08:16

kirsten schreef:Ik vond toen ik een jaar of 11/12 was BH's echt verschrikkelijk. Nu een uitkomst :wink: . Ik koop ze ook altijd bij de hunkermoller, vooral omdat ze bij de Hema vaak mijn maat niet hebben (is altijd al heel snel weg)

bij de Hema moet je heel snel zijn ja. Dat heb ik ook met mijn maat.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 16 jan 2009 11:22

Hoort dit niet bij het onderdeel kleding enzo :wink:

Ontopic, ik moet vandaag de benedenverdieping doen en een enorme berg strijk wegwerken. :? .Ik moet zeggen dat dat huishouden op mn vrije dagen mij behoorlijk de keel begint uit te hangen. Misschien maar weer eens uitkijken naar een huishoudelijke hulp. Maar waar vind je een goeie?

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 16 jan 2009 11:27

Hoe komt het dat je de keel gaat uithangen ajl ?? Heb je een baan ook in de huishouding ofzo ? Kan me dan wel ff wat bij voorstellen!

Ik moet eigenlijk ook nog wat doen !!!! Maar ben snotverkouden en heb spierpijn van badmintonles gisteravond.. (de eerste keer..) dus heb eigenlijk geen zin... :shock:
Gelukkig heb ik gisteren na m'n werk de badkamer / toilet gedaan. Ik heb vanochtend gestofzuigd en moet nog ff dweilen. MOrgen stoffen en de was doen en dan vind ik het prima !
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 16 jan 2009 11:30

Nou ik begrijp heel goed dat het huishouden je de keel uit kan hangen. Zo leuk is dat toch niet?
Hier is het een puinhoop en dat blijft voorlopig ook even zo. Mijn man was 1,5 maand werkloos, dus toen zat het wel goed. Maar hij is (gelukkig!!!) weer aan de slag, maar dat merk je dan wel weer met het huishouden :) .

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 16 jan 2009 11:48

kwebbel schreef:Hoe komt het dat je de keel gaat uithangen ajl ?? Heb je een baan ook in de huishouding ofzo ? Kan me dan wel ff wat bij voorstellen!

Gelukkig niet, ben jurist. Heb er gewoon de balen van dat ik nu ik parttime werk de vrije dagen met dat suffe huishouden bezig ben. Ik vond fulltime werken leuker en uitdagender. Heb altijd het gevoel met het huishouden dat het zo voor niets is. Je draait je om en het is weer vies. Zal zo maar eens gaan beginnen,voordat Hugo weer wakker wordt.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 jan 2009 11:56

@ajl, het kan soms ondankbaar werk zijn he!

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 16 jan 2009 12:24

soms kan je idd bezig blijven!

vanaaf naar een concert van Jan Vayne en Martin Mans , kan ik me echt op verheugen! :D

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 16 jan 2009 12:28

ajl schreef:
kwebbel schreef:Hoe komt het dat je de keel gaat uithangen ajl ?? Heb je een baan ook in de huishouding ofzo ? Kan me dan wel ff wat bij voorstellen!

Gelukkig niet, ben jurist. Heb er gewoon de balen van dat ik nu ik parttime werk de vrije dagen met dat suffe huishouden bezig ben. Ik vond fulltime werken leuker en uitdagender. Heb altijd het gevoel met het huishouden dat het zo voor niets is. Je draait je om en het is weer vies. Zal zo maar eens gaan beginnen,voordat Hugo weer wakker wordt.
Maar toen je nog fulltime werkte was de huishoudelijke hulp toch ook al weg? Toen moest dus i.b. hetzelfde gebeuren in 't huishouden (afgezien van de extra werkzaamheden die Hugo's meebrengt)... Als je het huishouden toen in 1 dag en een paar x een (deel van de) avond deed en nu je vrije dagen eraan besteedt betekent dat dus misschien dat je veel meer in het huishouden bent gaan doen? Dezelfde dingen vaker doet? Misschien 'ns kijken of sommige dingen ook weer wat minder vaak kunnen en die tijd dan op een leukere manier besteden?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 16 jan 2009 13:18

'k Zag laatste bij kennissen van m'n vriend het servies van Wiebe van der Zee, vond het zooo gaaf, maar het is een gruwelijk duur servies (vind ik dan ;-) ) Je betaalt zo 4 euro per kopje, 5 euro per bord, en 6 euro per soepkom ofzo...
Zat ik laatst wat op MP te struinen, stond er een set aangeboden, 6 kopjes, 6 borden, en 6 soepkommen, en het was nieuw, met labels er nog aan.. Eigenlijk 'zomaar' een bod uitgebracht, krijg ik een reactie terug, en voor heel weinig heb ik het over kunnen nemen, als ik alles bij elkaaar op tel ben ik 2 euro per ding kwijt, en dan is het 'gratis' verzonden!
Ben er echt zooooo blij mee :D
Voor wie niet weet welk servies 't is : http://www.boerenbonje.nl/wiebe_assortie.JPG

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 jan 2009 19:04

Wow dat is een goede koop! Ik heb ook duur servies, maar er gaan toch stukjes af :-S Dat valt me wel tegen.

Terug naar “Archief”