Kate Spade schreef:Ik ben niet aan de lijn, maar let wel op mijn eten. Als ik er niet op let, eet ik slecht en ben ik snel moe. Dik ben ik niet, ik ben 1.65 lang en week 54 kilo dus dat is vrij normaal.
Laatst heb ik de tip gekregen om meer vlees en zuivel te eten, dit zou de ijzerwaarde in mijn bloed opkrikken als ik daarnaast ook nog vitamine C(wat in fruit zit) zou eten. En dan zou ik minder last hebben van vermoeidheid. Dus nu eet ik af en toe een ei, drink ik elke dag melk en eet ik kaas en vleeswaren op mijn brood. Meestal wel de magere varianten. En het gaat echt prima!
Daarnaast heb ik geen last van honger of vreetbuien, omdat ik geregeld iets eet. Elke 2 uur wel iets, al is het een appel. Juist door de dag door kleine beetjes te eten, houd je de verbranding op peil. Als je lange tijd niets eet, gaat je schildklier op een spaarstand en verbrand je dus langzaam.
volgens mij ben je dan best wel heel dun..ik heb ook ooit 54 gewogen met een lengte van 1.66 toen ik wat jonger was..dat was echt te slank/dun vond ik zelf, ik droeg maat 34/36 toen
Ik vind zelf een beetje voller wat mooier...ideaal zou 60-65 kilo zijn, dan heb je maat 38, soms pas je 36 ook nog, en je hebt een wat vrouwelijker figuur..wat meer kont enzo
Ik ben de laatste maanden door het thuiszitten best wat aangekomen..zit nu aan 70 kilo, maar gek genoeg zie je niet eens veel verschil met toen ik 63 woog, ik pas gewoon nog steeds maat 38 en ik zie er totaal niet dik uit, heb alleen een iets boller buikje en dat wil ik wel weg hebben
Maar wil er wel ongeveer 5 kilo af..ben nu bezig met gember water aan het drinken, dat stimuleert de spijsvertering en is ook nog eens heel gezond, google maar eens
Wat ik doe is van verse gember ongeveer 30 gram(of meer) nemen..schillen met de nagels..en dan in stukken snijden..en dit doe ik dan in de blender tezamen met 1 liter koud water, en drink hier na elke maaltijd een glas van.
De smaak is wel erg sterk, maar echt vies vind ik het niet
Maar goed ik merk wel dat het werkt...mijn stoelgang is nu veel beter gelijk al na de 2de dag, en kwaad kan het niet, het is alleen maar gezond voor je
Maar ik weet zeker dat als ik weer ga werken dat ik weer ga afvallen..van de hele dag thuiszitten(zonder dat je kinderen hebt) word je gewoon zwaarder, je hebt toch minder beweging, en je slaapt langer uit