ik deaag ook rokken welliswaar zwarte rode en paarse

Moderator: Moderafo's
Ja ik denk ook dat dat vooral uitstraling is. Dat de mensen dan 'jaloers' worden op het christen zijn. En dat moeten we benadrukken. En ik denk niet dat de tattoo van een ichtusvis op de rug laat zien dat je christen bent. Ik zelf draag ook een WWJD armbandje maar er zijn ook mensen die het gewoon voor het erbij horen dragen. Dus...
Marnix schreef:
Hm ik weet het niet... Er wordt vaak door ongelovigen nogal spottend gedaan over de hoedjes, rokken, zwarte kousen. Zouden mensen daar jaloers van worden of zou het juist een negatieve invloed kunnen hebben, dat mensen er door worden afgeschrikt of zo?
Melodious Tonk schreef:Als ik me niet vergis komt dat rok-bevel voort uit een tekst dat vrouwen geen mannenkleren mogen dragen. Nou, dat probleem is snel opgelost. Zelfs bij een potentieel unisex-item als de spijkerbroek zijn er mannen- en vrouwenmodellen hoor. En bovendien,dragen vrouwen en mannen niet allebei jassen, die soms op elkaar lijken?
Het feit dat andere bijbelvaste christenen iets anders doen zou kunnen inspireren er een ondergeschikt punt van te maken.Want iedere subcultuur heeft z'n eigen eigenaardigheden. Effe lekker generaliserend (op basis van mijn vriendenkring, dus ik garandeer geen algemene geldigheid):![]()
REFO's: mogen errug weinig op zondag
EVO's : hebben geen probleem met een boodschap doen op die dag
REFO's: roken veel en drinken ook niet weinig
EVO's: zijn redelijk vaak geheelonthouders (en zeer intolerant tegen rokers)
REFO's: hebben kledingvoorschriften
EVO's: niet
REFO's: zingen langzaam
EVO's: zingen 1 liedje 10x achter elkaar
Flauw misschien, maar wat ik bedoel is: relativisme hoeft op een punt als dit niet verkeerd te zijn.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten