Gezin en ... hobby's

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 05 jan 2009 20:58

kwebbel schreef:Dus we mogen foto's van je creaties verwachten ? Ik vind het leuk om te naaien, borduren enzo. Hoewel ik het veel te weinig doe. Jammer dat ik geen naaimachine kwijt kan...

Bij ons thuis staat de naaimachine altijd gewoon in de kast en als mn moeder of ik wil naaien zetten we hem op de eettafel..kan ook nog :wink:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 06 jan 2009 00:01

Dine schreef:
kwebbel schreef:Dus we mogen foto's van je creaties verwachten ? Ik vind het leuk om te naaien, borduren enzo. Hoewel ik het veel te weinig doe. Jammer dat ik geen naaimachine kwijt kan...

Bij ons thuis staat de naaimachine altijd gewoon in de kast en als mn moeder of ik wil naaien zetten we hem op de eettafel..kan ook nog :wink:
Zo doet mijn moeder dat ook, ja.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 06 jan 2009 06:55

en ik ook, als er ooit es van komt.

Gister was Danny voor het eerst naar school, onder de middag zei hij: en heb je nu naait? :mrgreen:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 jan 2009 08:17

LeChat schreef:
Dine schreef:

Da's jammer als je geen kastruimte meer over hebt dan :mrgreen: :roll:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 jan 2009 11:20

Ik heb wel mijn eigen 'naaibureau'. Maar die staat in de garage. Het is daar wel lekker warm, maar niet echt heel gezellig. Dus als ik er langs loop bedenk ik me soms pas: oja, ik kan eens even gaan naaien. Maar omdat het niet zo gezellig is daar, hou ik er vaak snel weer mee op. Maar in de woonkamer hebben we sowieso geen kast over voor dat ding, en zeke rniet voor alle spullen eromheen. Maar het is wel leuker, in de woonkamer denk ik.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 06 jan 2009 13:17

Ik naai in 'periodes'. Dan heb ik ineens weer zin en krijg ik bestellingen en ga ik weer aan de slag. Werk gewoon lekker aan de kamer in de tafel. Krijg je alleen erg veel stof door. Maar goed...

Over paar weken weer mijn favo hobby beoefenen. Eerst even af en toe een dagje winterberg om in te komen en dan in februari ruim een week naar Oostenrijk snowboarden. Echt zin in! -wordt dus kolven in het restaurant :mrgreen: -
Time flies when you have none!

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 06 jan 2009 13:26

kwebbel schreef:
LeChat schreef:
Dine schreef:

Haha, dan houdt het inderdaad wel nbeetje op ja..
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 06 jan 2009 13:30

Opruiming houden dan! Naaimachine is niet zo groot en als je dan een krat neemt waar je je spullen in bewaard moet het toch wel gaan denk. Of een naaimachine achter de bank?

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 13 jan 2009 17:53

Heb altijd zo'n hekel aan het opruimen. Moet die naaimachine weer van tafel, zucht... Heb 'm nu boven op m'n bureau staan, maar dat is weer ongezellig en koud.
AfbeeldingAfbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 jan 2009 20:48

Dine schreef:
kwebbel schreef:
LeChat schreef:
Dine schreef:

Haha, dan houdt het inderdaad wel nbeetje op ja..
Gelukkig heb ik een hele lieve vriendin die aan de overkant woont en mijn spulletjes bewaart! :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 14 jan 2009 06:39

ik ga naaien want mijn kinders zijn vanmorgen allemaal naar school!

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 15 jan 2009 21:32

En Annet, lekker aan het naaien geweest?

Ik wil hier ook iedere keer naaien, maar er komt niet van. De kinderen zijn ziek en dan is de dag om voordat je er erg in hebt. En 's avonds niet zoveel puf meer... Ik mag nu geen lappen meer van mezelf kopen, voordat ik de stapel 'weggenaaid' heb...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 16 jan 2009 06:33

Ben naar de markt geweest, de stoffenkraam waar ik voor ging was er niet. :? En eigenlijk heb ik ook heel veel leuke lappen leggen. Ben nu aan een broek voor Danny begonnen, van een lap die ik al had. Vind ie geweldig want ik naaide aldoor voor zijn zusje en dat vond ie niet zo leuk geloof ik. Soms heb ik zomaar tijd om achter elkaar te naaien en dan weer weken niet, snap het zelf niet. Ik laat het nu wel in een hoekje van de keuken staan, dan pak je het sneller weer op.

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 16 jan 2009 14:33

Wat knap dat je broeken naait. Doe je dat met rits enzo?
Ik maak wel broekjes voor Hessel, maar gewoon met elastiek bovenin. Ik zie zo'n 'gulp' eigenlijk niet zitten om te naaien.

Sterretje, naai je voor anderen dan? Volgens mij had jij toch zo'n mooie omslagdoek van roze ruitjes stof? Ook zelfgenaaid?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 16 jan 2009 17:40

Die broeken doe ik altijd met elastiek, lekker makkelijk en dat is tenminste op maat. 't Is echt niet moeilijk.

Terug naar “Archief”