Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 10 dec 2008 21:42

Afgelopen nacht heb ik onmiskenbaar gedroomd. Ik kan het echter totaal niet benoemen.
Of het over brand ging? Er zat in ieder geval beweging in, want we gingen van de ene naar de andere plek. En ik zat geloof ik ergens in. een bus of zo? Maar voor de rest kan ik er totaal geen grip op krijgen met woorden.
Laatst gewijzigd door Boekenlezer op 10 dec 2008 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 10 dec 2008 21:43

MissF schreef:vreselijke rotdroom. Dat ik, met mijn hele klas (geen idee waarom ik nog op school zat) beschoten werd door 1 van de leerlingen, dat was heel normaal daar. Maar eerst werd ik zo kwaad en toen zo bang dat ik weggegaan ben uit de les en tegen de concierge zei dat ik niet meer terugging omdat die knul mijn kind iets aan wilde doen. Als hij mij neerschoot, oke, maar niet ons kind!
Net voor ik al beschotend wordend het plein af kon rijden werd ik wakker :?

Ook nogal spannend, inderdaad.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 dec 2008 08:56

dat ik mijn trouwjurk op ging halen. Maar de jurk had de verkeerde kleur. :?

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 05 jan 2009 10:07

Ik herinner mij twee dromen van vanmorgen vroeg. De eerste heel vaag, de tweede een stuk duidelijker.

Er kwamen exotische sportwagens in mijn eerste droom voor. Ferrari, Lamborghini, dat soort auto's.

De tweede droom die ik mij herinner. Ik was op vakantie met een groep, en iemand in de groep had wat Nikon-apparatuur gekocht in een nogal bijzondere uitvoering: goudkleurig en heel mooi afgewerkt. Ik meen me te herinneren dat het om twee camerabodies ging en twee objectieven. Daarbij waren i.i.g. de D300 en de AF-S 12-24mm f/4G. En ik dacht ook de D90.
Voordat ik dat te zien kreeg, was ik naar die ruimte toegegaan met een lift, samen met een vrouwelijke bekende van mij. (Ik weet de naam, maar die ga ik hier niet noemen.)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 05 jan 2009 13:06

Over m'n zus dr vriend...En hoorde net van m'n zus dat zij over míjn vriend had gedroomd :shock:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 08 jan 2009 08:55

Ik droomde dat ik op vakantie was. En wel in Israël, maar verderop in de droom speelde zich alles in Italië af.
Ik liep ook een blauwtje in de droom.
Binnen Italië waren we met een busje onderweg, en op een gegeven moment reden we nogal snel.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 08 jan 2009 10:42

Ik ben gisteravond naar Dirty Dancing geweest, vannacht erover gedroomd, heerlijk... 8)
Afbeelding

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 09 jan 2009 16:44

Over de ex van m'n vriend.. :?

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 09 jan 2009 23:31

ik zou het niet meer weten ...

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 12 jan 2009 10:30

Over m'n schoonzusjes, dat de bruidskettingen die ik voor hen moet/mag maken, een enorm succes waren..Nu maar hopen dat dromen geen bedrog zijn :lol:

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 12 jan 2009 10:36

Kheb minstens 4 dingen gedroomd:
over een zwembad
over de koningin
over mn vriend
over mn tentamen van vandaag
En tussendoor was ik telkens even wakker, dus twas niet eens 1 droom :roll:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 13 jan 2009 10:05

Ik droomde vannacht, en in de droom dacht ik nog: 'als je het idee zo samenvat, heb je iets om in het dromentopic neer te zetten.' Ik had dus in de droom door, dat ik droomde. Dat gebeurt soms wel eens.
Tja, ik weet er eigenlijk nog vrij weinig van. De dagindeling van ochtend, middag en avond, de drie dagdelen, kwam erin voor.

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 13 jan 2009 10:48

niet gedroomd ik slaap 's nachts ;)

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 13 jan 2009 17:30

Ik droomde dat ik nachtdienst had en mn werk voor geen meter opschoot. Ik kreeg het gewoon niet af, dan mislukte er wat en kon ik weer overnieuw beginnen. En dat terwijl ik met een leuke collega zat en we af hadden gesproken dat we gingen kletsen, filmpje kijken. Dat ging dus niet door en zij had wel lol in mijn mislukkingen.
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 13 jan 2009 20:19

Dat ik m'n verkering verplicht uit moest maken van iemand, maar van wie kon ik niet achter komen :?

Terug naar “Slow Chat”