Refowebkids deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 09 jan 2009 13:48

Succes TJ met solliciteren!

Kben net met Christiaan ook weer begonnen vorig jaar mei ging het heel goed, vanaf juni toen niet meer en vertikte hij het om ook maar op de wc te zitten. heb nu een potje in de kamer staan en hij loopt in zijn onderbroekje, als het mis gaat hoef ik iig niet zijn broeken uit te wassen.
ben benieuwd, maar hij heeft er nog niet echt zin helaas :roll: .
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 09 jan 2009 14:27

trijntjejohanna schreef:kheb geen geld om een scooter te kopen :mrgreen: bovendien vind ik een scooter een beetje hetzelfde als op de fiets.. volgens mij ben je dan net zo kwettsbaar... of zou dat meevallen?

Op de fiets ga je een stuk minder snel, dus ben je veel kwetsbaarder.
Ik zou alleen eerder voor een puch gaan ofzo, een scooter is idd erg duur.
Een goed tweedehandsje kun je voor 150 euro op de kop tikken, misschien wel minder.
Voor de benzine kun je kmvergoeding vragen.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 jan 2009 00:20

die scooter was niet zo duur hoor en het staat ook wel cool. Cooler als een puch vind ik.

Maar nu nog wat anders. Wat zal ik Caroline voor haar 3e verjaardag geven? Je hebt veel meer leuk en divers speelgoed voor jongens als voor meiden. Zit te denken aan mooie pop, maar welk merk of soort? Wilde wel een bruine babyborn maar daar was haar vader niet zo voor :? Die babyborn lijkt me ook zo hard of valt dat mee? Playmobil poppenhuis vond ik ook nog wel leuk maar dat kan over paar jaar ook nog wel denk.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2009 09:58

ik was het zooo zat eigenlijk... dat steeds op de wc zetten van milan :oops: :oops: hij deed steeds kleine plasjes.. ik kon nooit even rustig zitten voor mijn gevoel..

zat er al over te denken hem maar gewoon een luier weer aan te doen :oops: :lol:

maar nu heb ik een andere oplossing gevonden! ik heb een ikea-stoeltje bij de wc gezet.. dan klimt hij op de stoel en dan op de wc... scheelt een hoop gedoe :D
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 11 jan 2009 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2009 10:00

*Annet* schreef:die scooter was niet zo duur hoor en het staat ook wel cool. Cooler als een puch vind ik.

Maar nu nog wat anders. Wat zal ik Caroline voor haar 3e verjaardag geven? Je hebt veel meer leuk en divers speelgoed voor jongens als voor meiden. Zit te denken aan mooie pop, maar welk merk of soort? Wilde wel een bruine babyborn maar daar was haar vader niet zo voor :? Die babyborn lijkt me ook zo hard of valt dat mee? Playmobil poppenhuis vond ik ook nog wel leuk maar dat kan over paar jaar ook nog wel denk.

waarom wilde hij de bruine pop niet geven dan?

ik vind het ook altijd moeilijk wat te bedenken voor een verjaardag..

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 jan 2009 12:09

@ TJ...is de thuiszorg niet iets voor je? Dat heb ik tijdens mn studie een tijdje gedaan. Je kan dan avonddiensten doen en dagdiensten in het weekend.

Hugo is momenteel behoorlijk ziek..ik denk een buikgriep. Afgelopen donderdagmorgen vond ik hem in een plakaat braaksel. Hij was tot aan zn middel nat en zat rustig te wachten totdat ik s'morgen om 6.30 uur bij hem kwam. Toen hij mij zag begon hij te huilen. Zo zielig!
Ik moest jammer genoeg naar mn werk en zat behoorlijk in dubio. Hij had geen koorts, dus uiteindelijk hem maar weggebracht met de boodschap dat als hij vaker spuugde ze mij konden bellen. Halverwege de dag nog gebeld alles goed. Kom ik hem s'middags halen, had hij alles bij elkaar gespuugd....ik voelde mij wel wat schuldig.
De afgelopen nachten hebben mn man en ik ploegendiensten gedraaid om iets binnen te houden bij hem.....elke anderhalf uur 30 tot 50cc.

Vandaag gaat het gelukkig wat beter, hij houdt nu 80cc per keer binnen. Maar nu krijgen we het volgende probleem...hij heeft buikkrampen en kan niet poepen....wat kan ik daaraan doen?

blompje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor blompje » 11 jan 2009 13:35

Krijgt hij al fruithapjes, dan kun je misschien iets van peer geven, maar weet even niet meer hoe oud hij is...
Anders even met de thermometer erin, wil ook nog wel eens helpen hier en lekker tegen je aan houden en over het buikje aaien... (is ook nog eens het leukste!!)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 jan 2009 08:03

ik ga dat met die nachtdiensten maar niet doen.. het is praktisch niet haalbaar :?

ik heb nu wel vacatures gezien als alphahulp of huishoudelijk verzorger...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 jan 2009 08:11

Milan werd vanochtend wakker met een droge luier!!!!!!! AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 12 jan 2009 11:23

Ajl, wat ontzettend zielig voor hugo zeg! Ik zou spontaan mee gaan janken... :cry:
Wat ook nog kan helpen als hij niet poept, is om goed zijn anus met vaseline in te smeren en ook vaseline op een wattenstaafje doen en daarmee net aan de binnenkant van de anus insmeren. Dat helpt vooral bij harde ontlasting en als hij weinig vocht binnen heeft gehouden, kan ik me voorstellen dat hij harde ontlasting heeft.

TJ, fijn dat Milan vannacht droog gebleven is! :)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 12 jan 2009 11:45

Wat ook kan helpen AJL is hem een klein beetje Roosvicee Laxo geven, dat werkt goed.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 12 jan 2009 11:45

@ajl: gaat het nu wat beter met Hugo? Zielig he, als die kleintjes het zo moeilijk hebben.
@tj: Go Milan! Wat goed van hem. Hoe oud is hij nu?
Met Michael gaat alles goed, probeert steeds vaker los te staan enzo. Soms met vervelende gevolgen (tand door lip :() maar meestal gaat het goed. Dan klapt hij ook in zijn handjes want hij is zo trots op zichzelf.
Gisteren mochten we hem ten doop houden. Het was een mooie, rustige dienst. De ds hield een preek over het verbond: De Verbondskoning, het verbondsgezin en de verbondsouder. Echt heel bijzonder om eindelijk zelf bij dat doopfont te staan!
Voor de rest zijn wij ons aan het voorbereiden op die eerste verjaardag (hoe gaat het met plannen AG en PPM?) en op het feit dat papa in februari 5 weken naar Amerika gaat :? (maar dat mag de pret niet drukken).
Er komt tzt een foto van Michael in doopoutfit, maar we hebben een nieuwe camera en ik weet nog niet hoe ik de foto's op de computer moet zetten (blond).

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 jan 2009 11:54

Wauw wat fijn Laura dat hij gedoopt is :D:D Ik hoop dat je snel weet hoe die camera in elkaar zit :wink:
Heeft hij nog een Bijbeltekst meegekregen ?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 12 jan 2009 11:58

@kwebbel: nee ze geven hier geen Bijbeltekst mee maar de tekst van de preek was Jozua 24:15b: maar aangaande mij, en mijn huis, wij zullen den Heere dienen!

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 12 jan 2009 12:05

Mooi LauraC. Idd een bijzonder moment met je kind bij het doopvont.

Beterschap AJL met Hugo.

Terug naar “Archief”