Als het ten sprake komt zal ik mijn mening ook absoluut laten horen en zal ik het ook wel vertellen.
Maar ik ga het niet overal aan de grote klok hangen.
Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:MissF schreef:Het komt hier toch ter sprake?
klopt.
Maar dat wil nu ook niet zeggen dat ik hier ook alles moet vertellen.
Mortlach schreef:Het feit dat er hier nu zo omheen gedraaid wordt zegt mij in ieder geval een hele hoop. En dat terwijl niemand wat te maken heeft wat anderen in de beslotenheid van hun slaapkamer doen.
En dat terwijl niemand wat te maken heeft wat anderen in de beslotenheid van hun slaapkamer doen.
Mortlach schreef:Het feit dat er hier nu zo omheen gedraaid wordt zegt mij in ieder geval een hele hoop. En dat terwijl niemand wat te maken heeft wat anderen in de beslotenheid van hun slaapkamer doen.
Daphne schreef:Mortlach schreef:Het feit dat er hier nu zo omheen gedraaid wordt zegt mij in ieder geval een hele hoop. En dat terwijl niemand wat te maken heeft wat anderen in de beslotenheid van hun slaapkamer doen.
Inderdaad.En dat terwijl niemand wat te maken heeft wat anderen in de beslotenheid van hun slaapkamer doen.
Precies, dat is zo privé, dat je dat niet aan anderen gaat vertellen.
Mrgreet schreef:Mortlach schreef:Het feit dat er hier nu zo omheen gedraaid wordt zegt mij in ieder geval een hele hoop. En dat terwijl niemand wat te maken heeft wat anderen in de beslotenheid van hun slaapkamer doen.
Ik denk dat openheid over dit onderwerp wel goed is. Hierdoor is er misschien meer controle/hulp bij wat er voor het huwelijk aan seksualiteit gebeurd. Ik heb het idee dat het soms ook moeilijk vol te houden is om geen seks voor het huwelijk te hebben omdat je je toch aan niemand hoeft te verantwoorden.
Maar ik vind het zelf ook een moeilijk onderwerp en toch ook lastig om open over te zijn.
em_ma schreef:Ik zou het ook moeilijk vinden en naar voor mn evt. volgende relatie om op te biechten dat ik geen maagd meer zou zijn.
Hoe je het ook went of keert, naar mijn mening heeft een jongen of meisje het liefst een maagd als partner.
Niet dat ik daarom een jongen in de toekomst af zou keuren. Maar het is wel een extra cadeautje als hij ook nog maagd is.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten