Gezin en huishouding deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 08 jan 2009 16:30

Ai Saskia... Veeeel succes met de bende!!!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 08 jan 2009 16:35

Nee, de gordijnen zijn ook al niet gelukt en nou zie ik net dat de stortbak van de WC ook nog lekt...

Ik geef het op voor vandaag, morgen weer met frisse moed er tegenaan :?

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 08 jan 2009 16:53

Balen Saskia!!! Heel veel succes in ieder geval met de bende :?...

Was hier vanmorgen een monteur, zegt die zow de grote schoonmaak... alleen de planten stonden op de tafel om een doekje door het raamkozijn te halen en ze water te geven maargoed :mrgreen:...

Beneden alles gezogen en gedweild, toilet schoongemaakt + doekje over het badmeubel. Was gedraaid, zit nu nog in de droger, had de deur niet goed dichtgedaan dusja dan word die nooit droog... Nog eventjes een nieuwe was aanzetten, was van zolder gehaald, strijken en vouwen. Eten koken... enne voor vandaag vind het ik het huishouden wel weer prima...

Iedere dag neem ik me voor om 'morgen' de badkamer schoon te maken, dan denk ik eerst douche ik, daarna spuit ik de muur in met chloor en dan maak ik de rest schoon, maar iedere dag denk ik weer 'morgen... :oops:... en dus nog is die niet schoon...
Wat de toekomst brengen moge........

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 jan 2009 17:35

doe jij thuis het huishouden Annette?

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 08 jan 2009 18:53

*Annette* schreef:Balen Saskia!!! Heel veel succes in ieder geval met de bende :?...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 08 jan 2009 20:13

Evelien schreef:doe jij thuis het huishouden Annette?

vraag ik me ook al af.. 8)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 08 jan 2009 20:13

LeChat schreef:
*Annette* schreef:Balen Saskia!!! Heel veel succes in ieder geval met de bende :?...

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 08 jan 2009 20:25

Annette heeft dat al een keer eerder verteld in dit topic hoe dat zit met dat zij veel doet bij haar thuis :wink:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 08 jan 2009 21:22

Annette, kan je af en toe niet ff bij mij langs komen? Ik heb altijd zoveel plannen maar die komen nooit ten uitvoer!

Nou heeft mijn droger het begeven, dat ding is nog geen 2 maanden oud! Dit vind ik dus vreselijk ^%$#@ want ik heb geen droogruimte in huis en als ik het in de schuur op een rek zet is het over een maand nog niet droog. OK, garantie maar toch, zit wel met beddenverschoonwas :roll: Zou het nog voor het weekend gemaakt worden? Ik weet nu zat te zeggen door de telefoon tegen die zaak maar niet als ik echt aan de foon hang.

Sas, sterkte met je meuk! Je kan de boel wel buitenzetten, bevriest het zo weer.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 jan 2009 08:06

Tuinfluiter schreef:Annette heeft dat al een keer eerder verteld in dit topic hoe dat zit met dat zij veel doet bij haar thuis :wink:

tsja... ik onthoud ook niet alles. k Ben ook maar een mens. :mrgreen:

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 09 jan 2009 10:33

Saskia: dat klinkt niet goed! Zijn er mensen in je buurt die je een beetje kunnen helpen schoonmaken/repareren? Ik hoop dat je alles snel weer kunt gebruiken!
liefs, elvira

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 09 jan 2009 13:51

Succes met de bende Saskia, niet leuk.

Hier kan ik ook wel af en toe een hulp gebruiken, helemaal deze week, kids niet lekker en dan kom je ook niet echt aan veel toe en nu wil ik allemaal van die extra karweitjes geklaard hebben, zoals de zolder uitmesten ed. maar dat hoort weer bij de zwangerschap he?

Balen Annet, mijn droger is al maanden stuk, net buiten de garantie natuurlijk. Ik wil een andere want dat ding heeft het nooit goed gedaan achteraf.

Maar goed als het goed is krijg ik eerst een vaatwasser, lijkt me ook zalig.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 jan 2009 14:24

De badkamer en slaapkamer zijn weer klaar.
Zo hier de studeerkamer maar even doen, en dan alle trappen. Misschien nog de woonkamer, maar ik denk dat ik daar geen zin meer in heb als ik beneden ben :D En dan doe ik het lekker niet.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 09 jan 2009 17:04

jamillah schreef:
Evelien schreef:doe jij thuis het huishouden Annette?

vraag ik me ook al af.. 8)

Vorige week waren me ouders een aantal dagen, dus was het huishouden voor m'n rekening en nu is me mams ziek, dusja ik kan het dan niet laten :P. Zij ligt in haar bed, ik heb het huis ruim, muziekje aan en poetsen maar... Het is dat het vriest, anders was ik nog gaan ramen zemen 8)... Ik hou ervan dat het glad en netjes is... heerlijke schoonmaakgeur door het huis :lol:.

Tuinfluiter schreef:Annette heeft dat al een keer eerder verteld in dit topic hoe dat zit met dat zij veel doet bij haar thuis :wink:

Precies, maar de laatste tijd deed ik gewoon bijna niks, omdat ik me nogal rot voel(de)... Het is gewoon maar net hoeveel, zin, energie ed. ik heb. Soms doe ik dagen niks voor me mams. Vandaag is er gewoon zowat niks gebeurd, wasmachine en droger aanzetten, zo nog ff stofzuigen, eten koken... De rest komt later wel.

Helaas Annet en Rosekapje... het is net een beetje tever... Anders wou ik gerust een keertje langskomen :wink:.
Wat de toekomst brengen moge........

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 jan 2009 17:25

Heb hier in het dorp een hele lieve meid wonen die me best wil helpen maar ik kan dat toch ook weer niet over mijn hart verkrijgen om een ander hier te laten poetsen. Dan zou ik eerder zeggen dat ze de kids meeneemt (wat ze erg leuk vind) en dan ga ik ff aan de gang.

En die droger, man van Expert zegt dat het door de kou komt. Zelfs koelkasten die in schuren staan doen het nu niet. Nou ja, we zullen hem maar geloven. Dus de kelder gaan verwarmen om de droger aan te kunnen doen :roll:

Terug naar “Archief”