Haai schreef:Ik vind het 's avonds werken als mijn man thuis is juist ideaal. Ik heb er wel m'n koor - avondje voor laten vallen, omdat ik anders vond dat er teveel avonden bezet waren. Maar ik vind het zo lekker rustig dat ik lekker een paar uurtjes kan gaan werken zonder me druk te hoeven maken over waar ik m'n kind moet laten.
@TJ, ik zou idd alle zorginstellingen in je omgeving eens bellen/schrijven. Desnoods begin je met een invalcontract. Ze hebben toch vast wel ergens behoefte aan een verpleegkundige?
inval contract is niet echt handig.. want hoe doe je het dan met de opvang? dan moet je ineens werken.. en hoe vang je dat dan op.. er is hier gewoon niemand in de buurt die ik kan vragen dan ineens op te passen...
hier in de buurt is niet veel te vinden in de zorg.. bovendien zit ik met vervoer.. juist als je laat werkt.. dan moet ik ook weer thuis zien te komen...
het lijkt mij heerlijk om nachtdiensten te werken... maar ja vindt maar eens zoiets, waarbij je alleen nachtdiensten draait..
@annet.. met die enquetes invullen enzo schiet het niet erg op.. daar krijg je maar heeeeeel weinig voor...