Trouwen ed. TIPS!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 jan 2009 16:30

Volgens mij mag je bijna nergens foto's maken van jurken hoor. Pas als je besloten hebt die te kopen, dan wel. Lijkt me ook best logisch trouwens :)

Plantenkassen zijn ook wel leuk idd, voor foto's.
En tja, natuurlijk hadden wij ze ook het liefst aan de Rijn en in het bos gemaakt, maar achteraf boeit het eigenlijk weinig meer. Het boek ligt onder het stof op de zolder, en heel af en toe bekijken we ze, en genieten gewoon van de mensen die erop staan, en van onze mooie kleren enzo, en doet de rest er amper meer toe.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 06 jan 2009 18:21

Ik mocht ook geen foto's maken. Pas wanneer ik de jurk kocht mocht ik foto's maken. Veel jurken in de winkel zijn van grote merken. Misschien is het handig om die merken op te schrijven en dan via de site plaatjes van de jurk te zoeken. Dus als je iets gezien hebt wat je mooi vind, dan heb je op internet vaak er het plaatje bij.

Dine, in welke omgeving zoeken jullie een goedkope locatie?

Wij hebben volgende week een afspraak met de fotograaf. We hebben zelf geen flauw idee wat voor binnenlocatie we zouden willen. Misschien heeft de fotograaf ideeen.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 06 jan 2009 19:48

kirsten schreef:Ik mocht ook geen foto's maken. Pas wanneer ik de jurk kocht mocht ik foto's maken. Veel jurken in de winkel zijn van grote merken. Misschien is het handig om die merken op te schrijven en dan via de site plaatjes van de jurk te zoeken. Dus als je iets gezien hebt wat je mooi vind, dan heb je op internet vaak er het plaatje bij.
Precies, en op zich kan iemand die zo'n jurk gaat/kan naaien aan de hand van een beschrijving toch ook wel een eind komen, zeker in combinatie met plaatjes? Als jij zegt dat je bijv. een a-lijn jurk wilt, weten ze echt wel wat je bedoelt... Heeft die persoon trouwens niet zelf al wat jurken hangen om te passen?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 06 jan 2009 19:57

kirsten schreef:Dine, in welke omgeving zoeken jullie een goedkope locatie?

Omgeving Gouda-Boskoop-Zoetermeer ongeveer
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 06 jan 2009 20:10

Een museum ofzo?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 06 jan 2009 20:18

Dine schreef:
kirsten schreef:Dine, in welke omgeving zoeken jullie een goedkope locatie?

Omgeving Gouda-Boskoop-Zoetermeer ongeveer

Ik zal eens even rondzoeken voor jullie.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 06 jan 2009 21:22

Bisdom van Vliet in Haastrecht schijnt wel leuk te zijn, dit noemde onze fotograaf iig als mogelijke binnenlocatie. Verder zit er in Reeuwijk nog een bloemenzaak, Nico van Eijk, waar weleens foto's worden gemaakt.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 06 jan 2009 22:50

Bij mij mocht er ook geen foto van de jurken gemaakt worden, alleen van de jurk die je hebt gekocht. Logisch ook, anders kan je gewoon besluiten niks te nemen en 'm zelf te (laten) maken.
Afbeelding

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 06 jan 2009 22:54

Daatje123 schreef:Slot Zeist niet niet handig om binnen foto's te maken. Je kunt nam. niet reserveren. Ze boeken gewoon vol en 1 dag van te voren krijg je te horen hoeveel zalen er nog vrij is of dat het alleen in de hal kan.

Wij willen in slot Zeist trouwen. Dan kunnen er vast ook wel een aantal foto's gemaakt worden 8)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 07 jan 2009 12:06

Kvind Intratuin ook leuk idee om foto's te maken! Die ga ik goed onthouden en met mn a.s. mannetje overleggen! ;) Ach, dat moeten we toch een paar dagen van te voren definitief beslissen want dan weten we ook wat het weer gaat worden.

Ikkuh0310: Leuk dat je ook gaat trouwen! Schiet het al erg op? Je kan ook een jurk passen in de winkel en ff het merk enz opschrijven en dan plaatje op internet zoeken!

Wij zijn met een bruiloft ook wel 's in De Hof in Haastrecht geweest, heb alleen geen benul van prijzen daar.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 07 jan 2009 12:45

En hoeveel mensen kunnen er daar in. Dat is bij ons over het algemeen het struikelblok.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 jan 2009 12:47

88alries88 schreef:Kvind Intratuin ook leuk idee om foto's te maken! Die ga ik goed onthouden en met mn a.s. mannetje overleggen! ;) Ach, dat moeten we toch een paar dagen van te voren definitief beslissen want dan weten we ook wat het weer gaat worden.

Zeker weten doe je het nooit, ook op een regenachtige dag kan het net een uurtje droog zijn tijdens het foto's maken.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 07 jan 2009 12:50

88alries88 schreef:
Wij zijn met een bruiloft ook wel 's in De Hof in Haastrecht geweest, heb alleen geen benul van prijzen daar.

Net even gekeken maar de prijzen staan op hun site. Ik neem aan dat je het witte hof bedoeld in Haastrecht. Ik heb echt geen idee wat een normale prijs is voor zulke gelegenheden.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 07 jan 2009 12:53

Gerdien B. schreef:
88alries88 schreef:

Net even gekeken maar de prijzen staan op hun site. Ik neem aan dat je het witte hof bedoeld in Haastrecht. Ik heb echt geen idee wat een normale prijs is voor zulke gelegenheden.

Ik heb net ook gekeken, maar ik vond het nog behoorlijk prijzig..
Maar volgens mij zijn het wel normale prijzen hoor, alleen wij zoeken iets in een lagere prijsklasse :P
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 jan 2009 13:00

Je hebt trouwens ook zaken waar je een jurk kan passen en dan een patroon kunt kopen.

Terug naar “Archief”