Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 jan 2009 12:01

Ga je ergens nog speciaal op letten Daphne ? Meer fruit, groente o.i.d? Ik heb plechtig beloofd dat ik ook ga afvallen maar of het lukt.....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 02 jan 2009 12:31

Ik wil inderdaad meer fruit en groente gaan eten en alleen nog water, thee en koffie gaan drinken. En ook minder tussendoortjes.
Afbeelding

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 02 jan 2009 12:40

kwebbel schreef:Ga je ergens nog speciaal op letten Daphne ? Meer fruit, groente o.i.d? Ik heb plechtig beloofd dat ik ook ga afvallen maar of het lukt.....

Dat moet je je niet afvragen! Dan lukt het je nooit. Of je gaat het doen, dan bedenk je goed waarom en hoe je het gaat doen. Of je doet het niet. Maar wel achter de keuze staan, dat is belangrijk!

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 02 jan 2009 13:37

Daphne schreef:Wij zijn ook weer begonnen met lijnen... 8) Eens kijken hoelang ik het nu vol ga houden.

Gaat met je mee doen voor een maandje 8)
Hier de chocolade verbannen naar achter in de kast. Afgesproken dat ik een maand geen chocolade eet...brr dat word heel moeilijk omdat ik ongeveer verslaafd ben.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 02 jan 2009 19:18

Ik ga niet echt extreem afvallen.
Maar weer een beetje opletten.
Heb laatste 3 weken beetje te lekker en te veel gegeten.
Dus wil dat nu weer ff afleren....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 02 jan 2009 21:36

Volgende week donderdag begin ik met afvallen. Aankomdende woensdag ga ik naar de weight watchers. Dan moet je elke week verplicht op de weegschaal. Dan heb ik in ieder geval een stok achter de deur. Het is gelukkig maar 5 a 7 kg dat ik eraf wil hebben, dus ik hoop er met 2/3 maanden vanaf te zijn. Heb nog nooit in mn leven gelijnd en zie er wel tegenop. Ben ook eigenlijk best wel een snoeper.

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 03 jan 2009 13:16

Grrr, die laatste dagen van december waren echt niet goed voor mij! De weegschaal zei 70,8!!!! :oops: :?
Nu heb ik ook absoluut niet op mijn dieet gelet, heel veel van mijn familie en mijn man (en van lekker eten) genoten en ook niet gesport (alles dicht natuurlijk)... dus vanaf nu weer aan de slag!
Ik baal er wel van dat ik weer terug bij af ben... nu moet er weer 4 kg af voordat ik weer op mijn streefgewicht zit ipv 2... maar ik hoop maar dat het echt tijdelijke kilo's zijn...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 jan 2009 13:38

ben je dan zoveel aangekomen????

Ik denk dat ik minstens een halve kilo erbij heb zitten, door de feestdagen. Misschien heeft het ook te maken dat ik wel gewoon gewerkt heb (beweging).

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 03 jan 2009 14:11

ik ben gisteren met een serieuze afvalpoging gestart. Heb me aangemeld op valtaf.nl, ben benieuwd hoe dat me gaat bevallen.
Je krijgt daar dagmenu's en begeleiding van deskundigen, en ik denk dat ik die stok achter de deur hard nodig heb :)

Succes allemaal!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 jan 2009 15:17

esli schreef:
kwebbel schreef:Ga je ergens nog speciaal op letten Daphne ? Meer fruit, groente o.i.d? Ik heb plechtig beloofd dat ik ook ga afvallen maar of het lukt.....

Dat moet je je niet afvragen! Dan lukt het je nooit. Of je gaat het doen, dan bedenk je goed waarom en hoe je het gaat doen. Of je doet het niet. Maar wel achter de keuze staan, dat is belangrijk!
Ik sta achter m'n keuze...!! Ik wil ook meer groente en fruit eten en VOORAL tussendoortjes laten.. daar ben ik slecht in :oops:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 03 jan 2009 15:23

Nou ik sta ook achter je hoor ;)
Neem me ook elke dag voor om meer groenten/fruit te eten en minder chips en koek... :oops:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 jan 2009 17:31

Ik ben niets aangekomen met de feestdagen, maar volgens mij is er wel wat spierweefsel vervangen door vet, want m'n buikje mag wel weer wat minder.... Maandag weer werken dus dat betekent weer fruit eten en niet snaaien overdag!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 03 jan 2009 18:50

Lalage schreef:Maandag weer werken dus dat betekent weer fruit eten en niet snaaien overdag!

Herkenbaar, en dat is bij mij ook het geval. Gewoon weer ritme en geen tijd om te snaaien. En lekker weer ritme.

Vandaag gehightead. Niet bevordelijk voor het opletten :wink: Wel lekker.

Succes alle lijners....hoop dat het lukt.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 jan 2009 20:16

ChupaChups schreef:Nou ik sta ook achter je hoor ;)
Neem me ook elke dag voor om meer groenten/fruit te eten en minder chips en koek... :oops:
Dank je :D dat kan ik wel gebruiken... vanavond weer een verjaardag... dan maar een half gebakje :mrgreen:

ik ga niet meer snaaien ook niet meer op m'n werk... vervelend zo'n rottoetje die bewoners krijgen :x En weer lekker bewegen! :D ik heb op voedingscentrum.nl gekeken daar heb ik producten gevonden die ik meer mag eten, wij aten niet veel, beslist niet! Maar we aten producten die niet verantwoord waren/zijn. DAT gaan we dus veranderen!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 05 jan 2009 08:48

@Evelien: ik ben de laatste 2 weken volgens de weegschaal ongeveer 2 kg aangekomen, maar als ik zie dat daar alweer wat vanaf is, dan kan dat ook een momentopname zijn... de weegschaal staat alweer op 69,9, dus t valt nog wel mee.... maar ik wil er graag nog wel 2-3 kg af! Voor mijn gevoel heb ik dan weer het gewicht wat bij me past...

Terug naar “Archief”