Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:Mee eens hoor, ajl. Zeker omdat mijn man en ik elkaar maar eens per 6 weken zagen was het een hele schok om opeens dag in dag uit bij elkaar te wonen. Ik denk niet dat wij ooit zoveel 'ruzie' hebben gemaakt als in de eerste zes maanden. MAAR.....dat is in mijn ogen een klein nadeel t.o.v. de vele voordelen die het huwelijk met zich meebrengt.
marc05 schreef:LauraC schreef:Mee eens hoor, ajl. Zeker omdat mijn man en ik elkaar maar eens per 6 weken zagen was het een hele schok om opeens dag in dag uit bij elkaar te wonen. Ik denk niet dat wij ooit zoveel 'ruzie' hebben gemaakt als in de eerste zes maanden. MAAR.....dat is in mijn ogen een klein nadeel t.o.v. de vele voordelen die het huwelijk met zich meebrengt.
Het telkens weer goed maken is altijd zo leuk hoor ik altijdIk weet het niet want ik heb er geen ervaring mee.
LauraC schreef:Mee eens hoor, ajl. Zeker omdat mijn man en ik elkaar maar eens per 6 weken zagen was het een hele schok om opeens dag in dag uit bij elkaar te wonen. Ik denk niet dat wij ooit zoveel 'ruzie' hebben gemaakt als in de eerste zes maanden. MAAR.....dat is in mijn ogen een klein nadeel t.o.v. de vele voordelen die het huwelijk met zich meebrengt.
MissF schreef:marc05 schreef:LauraC schreef:Mee eens hoor, ajl. Zeker omdat mijn man en ik elkaar maar eens per 6 weken zagen was het een hele schok om opeens dag in dag uit bij elkaar te wonen. Ik denk niet dat wij ooit zoveel 'ruzie' hebben gemaakt als in de eerste zes maanden. MAAR.....dat is in mijn ogen een klein nadeel t.o.v. de vele voordelen die het huwelijk met zich meebrengt.
Het telkens weer goed maken is altijd zo leuk hoor ik altijdIk weet het niet want ik heb er geen ervaring mee.
Dat herken ik dan helemaal niet. Ik vind ruzie met mijn man vreselijk. We hebben 1 keer echt ruzie gehad, en dat kan me nog dwars zitten. Goedmaken vind ik niks aan. We houden het liever gewoon goed
ajl schreef:Wij houden zielsveel van elkaar, maar het knettert regelmatig behoorlijk tussen ons. Wij zijn allebei behoorlijk temperamentvol en drammerig..dus ook wel aan elkaar gewaagd.
Lalage schreef:Maar we hoefden niet te wennen aan het samen wonen, omdat we elk weekend al samen doorbrachten. Het gaf eerder rust om niet meer te hoeven logeren.
ajl schreef:
En om nu elke dag dolgelukkig te zijn als je wakker naast elkaar wordt, is wel heel idyllisch, maar niet echt realistisch. Een relatie is nu eenmaal keihard werken, omdat je 2 individuen bent die samen in 1 huis gaan wonen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten