pol schreef:Ieder verwerkt het op zijn eigen manier en de een vergeet het gauw en de ander doet er langer over.
Maar liefje gewoon je tijd nemen en wie weet ben je weer heel snel zwanger. Mijn nicht van 41 is 15 jaar getrouwd en afgelopen juni op haar 41e verjaardag zei ze: Nu ben ik 41 dus de kans op kinderen is heel klein en ik heb nu de hoop opgegeven....
Eind april is ze uitgerekend!
Heel spannend maar wel erg typerend!
Pol,
Dit verhaal lijkt heel erg op ons eigen verhaal.
Nadat mijn vrouw 3 miskramen had gehad, hebben we beiden allerlei onderzoeken gehad in het ziekenhuis.
Nadat na een jaar deze onderzoeken waren afgerond, zonder een lichamelijke oorzaak te kunnen aanwijzen, was mijn vrouw na een maand weer zwanger en nu hebben we een fantastische zoon, inmiddels al weer bijna 5 jaar.
Wij hebben hier, na de onderzoeken, duidelijk Gods hand in gezien, op de manier van dat God alles op zijn doet: En nu is het Mijn tijd", want wij hadden echt allle hoop al opgegeven.
We vinden dit nog steeds heel bijzonder en een groot wonder!
Lieve meiden, heel veel sterkte allemaal, bij wat jullie meemaken! Ook in jullie verdriet en wellicht ook wel boosheid, is God heel dicht bij jullie, ook als jullie dit wellicht niet zo ervaren!
hartelijke groeten en Gods zegen gewenst, ook in het komende jaar!
Chris
Wie veel vergeven is, heeft veel lief.