Dit werd vandaag gemeld door Elsevier

Moderator: Moderafo's
Michael schreef:Precies Optimatus... Gewoon iedereen vermoorden die niet aan je moraal voldoet ...
Lekker simpel de moslims van alles de schuld te geven.
Optimatus schreef:Michael schreef:Precies Optimatus... Gewoon iedereen vermoorden die niet aan je moraal voldoet ...
Lekker simpel de moslims van alles de schuld te geven.
Terreur = terreur.
Israel is een soevereine staat met alle rechten en plichten die deze soevereiniteit met zich meebrengt. Het zich verdedigen tegen dagelijkse raketbeschietingen door bepaalde Hamasianen is derhalve mijns inziens volledig gerechtvaardigd. Onkruid moet je niet plukken, maar uit de grond halen, zo ook Hamas.
Optimatus schreef:Ik noem Israels offensief terecht. Als je aangevallen wordt, moet je jezelf verdedigen en dit offensief, hoe treurig ook, blijkt helaas nodig. Als Hamas geregeerd had en geen raketten op Sderot had afgeschoten, was er niets aan de hand.
haring schreef:Optimatus schreef:Ik noem Israels offensief terecht. Als je aangevallen wordt, moet je jezelf verdedigen en dit offensief, hoe treurig ook, blijkt helaas nodig. Als Hamas geregeerd had en geen raketten op Sderot had afgeschoten, was er niets aan de hand.
Dus dan is het normaal dat er honderde burgers om het leven komen? Ik dacht dat jezus ooit zei, wie leeft door het zwaard zal door het zwaard sterven. Oog om oog, zal alleen maar leiden tot een wereld vol blinden.
haring schreef:Dus dan is het normaal dat er honderde burgers om het leven komen? Ik dacht dat jezus ooit zei, wie leeft door het zwaard zal door het zwaard sterven. Oog om oog, zal alleen maar leiden tot een wereld vol blinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten