Dan moet ik natuurlijk ook nog effe showen met mijn zoon
 Iets minder Hollands welvaren, maar wel lief
 Iets minder Hollands welvaren, maar wel lief   

Moderator: Moderafo's

en de rietjesbeker van nuby, na alle tuitbekers geprobeerd te hebben. Ze heeft niet helemaal door dat ze em achterover moet houden, dus die rietjesbeker is de uitkomt.
  en de rietjesbeker van nuby, na alle tuitbekers geprobeerd te hebben. Ze heeft niet helemaal door dat ze em achterover moet houden, dus die rietjesbeker is de uitkomt.

ze worden volgende maand al 1
 ze worden volgende maand al 1  
   ilona als eerste ofniet? of is michael eerder??
 ilona als eerste ofniet? of is michael eerder??
 wel zelf brood eten... zo uit vuistje, maar wel zonder iets erop!
 wel zelf brood eten... zo uit vuistje, maar wel zonder iets erop! 

Michael eet alles hier. Ontbijt met havermout en banaan en melk, dan een fles, dan middageten (boterham met boter, fruit, kaas, water, soep ofzo), nog een fles tussendoor en dan avondeten met yoghurt (als het kan wat wij hebben, anders kook ik apart voor hem en vries ik wat in voor later). Tussendoor dan een stuk fruit, of een rijstwafel of een broodstengel en water. Ja, hij houdt van eten
 Michael eet alles hier. Ontbijt met havermout en banaan en melk, dan een fles, dan middageten (boterham met boter, fruit, kaas, water, soep ofzo), nog een fles tussendoor en dan avondeten met yoghurt (als het kan wat wij hebben, anders kook ik apart voor hem en vries ik wat in voor later). Tussendoor dan een stuk fruit, of een rijstwafel of een broodstengel en water. Ja, hij houdt van eten  Wat ik wel moeilijk vind is portiegrootte. Hoeveel geven jullie je kleintjes?
 Wat ik wel moeilijk vind is portiegrootte. Hoeveel geven jullie je kleintjes?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 445 gasten