Moderator: Moderafo's
liefje schreef:paprikameisje2 schreef:elsb schreef:Valt me op dat ze alledrie van die lekkere dikke rode wangen hebben.
!
das deleeftijd! ze zijn alle drie bijna even oud!!
Nou ik zie ze ook wel van die leeftijd zonder dikke wangen hoor
paprikameisje2 schreef:liefje schreef:paprikameisje2 schreef:elsb schreef:Valt me op dat ze alledrie van die lekkere dikke rode wangen hebben.
!
das deleeftijd! ze zijn alle drie bijna even oud!!
Nou ik zie ze ook wel van die leeftijd zonder dikke wangen hoor
das waar... maar veel mensen zeggen hollands welvaren.. etc... wat een dikkerd.![]()
.. terwijl het gewoon goed is!
Merisja schreef:*Annette* schreef:Wat betalen jullie voor oppas voor de kinderen?
Misschien ga ik voor een aantal dagen op 2 kinderen passen, als gastouder. Maar nu word mij gevraagd wat ik per uur/per kind ervoor hebben wil. Als ik op de site van een gastouderbureau kijk dan is het toch als snel €4 per uur/per kind... En aan huis zit je zo rond de €10. Ik ben bang dat ik snel teveel ervoor zal vragen...
Via het gastouderbureau krijgt mijn gastouder 4,25 per uur per kind. Voor opvang aan huis is dit een tientje voor beide kinderen per uur. Zonder gastouderbureau betaalde ik 3 euro per uur voor één kind en 4,50 per uur voor allebei tegelijk (is zo'n beetje de richtlijn van het NIBUD). Betaalt best goed hoor, gastouder zijn!
liefje schreef:Danique heeft nu in broekmaat al 104 die lengte heeft ze echt nodig.
Wat dragen Thomas en Matteo nu voor maat?
Of andere leeftijdgenootjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten