RW-huwelijk Evelien en Timmy

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 dec 2008 17:49

Wij hadden onze kleding niet aan elkaar verteld en ook niet verklapt. M'n schoonmoeder zei dat mijn aanstaande in wit pak ging en ze deed net of dat ze hard schrok en het dus verteld had... :mrgreen: dus ik was lichtelijk teleurgesteld want ik wilde een donker pak (stond beter vond ik)Uiteindelijk kwam hij in een mooi donkerblauw pak :D en ik was gelukkig :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 14 dec 2008 18:12

mijn man wist niks over mijn jurk,maar we hebben samen een pak gekocht(ikvertrouw mn schoonmoeder daar in niet)

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 15 dec 2008 09:49

Grappig al die verschillen. Ik ga zaterdag voor een jurk kijken en ik denk dat ik niet de kleur vertel. (behalve als er rood in zit, aangezien ik voor 99% zeker weet dat mijn vriend een roze stropdas neemt). Verder laat ik pak uitzoeken helemaal aan hem over. Op een of andere manier heeft hij smaak, dus ik vertrouw hem helemaal. Hij zoekt namelijk vaak ook mijn kleding bij elkaar. Dus dat samen uitzoeken gaat hem niet worden.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 dec 2008 12:39

Ik vond het erg leuk, dat we het niet wisten van elkaar, en elkaar echt stomverbaasd aankeken. Mijn man geloofde absoluut dat ik niet in het wit zou komen, ik wist vast en zeker dat hij in het donkerbruin zou komen.
Ik kwam wel in het wit, hij kwam in het lichtbruin/grijzig. Allebei vonden we dat ook wel het mooiste, maar we dachten allebei elkaar wel zo goed te kennen, dat de ander dat toch nooit zou doen.

Dat was echt leuk. Mijn zus trouwde in een hele aparte kleur (van Linea Raffaelli), en had aan iedereen de kleur al laten zien. Zij is meegeweest met mijn zwager een pak kopen, zodat in zijn pak exact dat groene streepje zat. het matchte natuurlijk helemaal perfect, maar zo wist hij al wel van tevoren de kleur.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 15 dec 2008 15:27

Met het kopen van het pak van mijn man ben ik meegeweest.

Mijn man heeft iets van mijn jurk gezien. Het eerste proefmodel (maken ze daar van een goedkopere versie van je originele stof) die tot op mijn knieen kwam. Ik wilde dat hij de kraag en het jas idee mooi zou vinden.
Hij heeft een heel uitgesproken smaak en ik zou balen als hij op de trouwdag het dan niet mooi zou vinden. Vond het gelukkig mooi;-) en eigenlijk had hij nog niet echt een idee hoe het totaalplaatje zou zijn. (de lange versie, kleur en stof.
Time flies when you have none!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 15 dec 2008 16:18

Ik had een stukje stof van mijn trouwjurk meegegeven aan mijn schoonmoeder, zodat die kon kijken of het bij Borkdudes trouwpak paste. Hij heeft het zelf niet gezien ;)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 15 dec 2008 18:06

Lalage schreef:Ik had een stukje stof van mijn trouwjurk meegegeven aan mijn schoonmoeder, zodat die kon kijken of het bij Borkdudes trouwpak paste. Hij heeft het zelf niet gezien ;)

Bij ons precies hetzelfde, alleen wist ik wel dat hij in het donkerbruin zou verschijnen, hij wist niets van mijn jurk.
Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 15 dec 2008 19:23

Lalage schreef:@Dine: wij hadden elkaars trouwkleding niet gezien, maar ik ben ook zo iemand die het moeilijk vindt om niets te verklappen. Dus ik had er al wel iets over gezegd ;)
Dat heb ik dus ook, Lalage. M'n vriend heeft zijn pak nog niet uitgezocht, maar ik ga iig niet mee. De moeders wel... :) Mijn moeder dus erbij om mijn smaak een beetje te promoten. :lol:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 15 dec 2008 19:26

LeChat schreef:
Lalage schreef:@Dine: wij hadden elkaars trouwkleding niet gezien, maar ik ben ook zo iemand die het moeilijk vindt om niets te verklappen. Dus ik had er al wel iets over gezegd ;)
Dat heb ik dus ook, Lalage. M'n vriend heeft zijn pak nog niet uitgezocht, maar ik ga iig niet mee. De moeders wel... :) Mijn moeder dus erbij om mijn smaak een beetje te promoten. :lol:

Ik denk dat het bij mij ook zo zal gaan ja..mn vriend heeft wel echt een goede smaak gelukkig :wink: maar ik kan nooit mn mond ergens over houden als ik enthousiast ben, haha, we zien het wel..
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 15 dec 2008 23:45

Ik heb het pak van mijn vriend al wel gezien, aangezien ik er bij was toen het gekocht werd.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 23 dec 2008 10:28

Originele trouwkaart Evelien!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 dec 2008 12:43

Daatje123 schreef:Originele trouwkaart Evelien!

ow je ouders hebben de kaart ontvangen?

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 23 dec 2008 13:07

Yeps. Daar was ik zaterdagavond even... Heb je al veel reacties gekregen?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 dec 2008 13:24

Daatje123 schreef:Yeps. Daar was ik zaterdagavond even... Heb je al veel reacties gekregen?

ja heel veel. Echt hele grappige reactie's.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 23 dec 2008 15:09

Mijn vriend heeft een maand geleden zijn pak gekocht met beide moeders. Toen hij terug kwam liep tie continu te grijnzen... :lol:
Ik weet totaal niet welke kleur het is, heb ook echt geen idee. Kheb wel het vermoeden dat hij compleet met gilet e.d. is. En hij wilde een pak kopen dat hij daarna door zou kunnen dragen, maar hij vertelde wel dat het echt een trouwpak is. Ik ben zeer nieuwsgierig... :wink:
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Terug naar “Archief”