)
 )
Misschien nog een interessante vraag voor het topic: plannen jullie de verloving samen of hoort de man de vrouw (of andersom natuurlijk
 ) als verrassing te vragen? Ik ben benieuwd!
 ) als verrassing te vragen? Ik ben benieuwd!  
Moderator: Moderafo's

) Maar dat wist ik dus niet van tevoren (al had ik wel vermoedens, en vond ik het niet perse nodig)
 ) Maar dat wist ik dus niet van tevoren (al had ik wel vermoedens, en vond ik het niet perse nodig) Alleen had ik geen idee waar we heen zouden gaan, wat we zouden gaan doen, waar hij me zou vragen etc. Dus twas toch nog een beetje een verassing
  Alleen had ik geen idee waar we heen zouden gaan, wat we zouden gaan doen, waar hij me zou vragen etc. Dus twas toch nog een beetje een verassing  

Ik zei dat ik het wel leuk vond om ons te verloven en daar een feestje van te maken dus we hebben een datum geprikt *toevallig kenden we elkaar die datum precies een jaar, 7 maanden verkering* en die dag hebben we ons 's morgens op een speciaal plekje verloofd (ringen omgedaan) en 's middags hadden we een feestje voor vrienden en familie.
 Ik zei dat ik het wel leuk vond om ons te verloven en daar een feestje van te maken dus we hebben een datum geprikt *toevallig kenden we elkaar die datum precies een jaar, 7 maanden verkering* en die dag hebben we ons 's morgens op een speciaal plekje verloofd (ringen omgedaan) en 's middags hadden we een feestje voor vrienden en familie. 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten