huizen, tuinen, inrichtingen, hoe leef je?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 16 dec 2008 10:01

liefje schreef:
Lenny schreef:
liefje schreef:Wij slapen er al bijna 4 jaar op en nog geen kuilen, gewoon goede matrassen kopen vondt ik dus best belangrijk...(niet dat die van jullie niet goed zijn hoor ;-))

nou als die van ons niet goed zijn weet ik het ook niet meer :wink: Het zijn geen matrassen van 20 euro van Kwantum hoor! 1.000 euro komt eerder aan de beurt.

Ik zeg ook:...(niet dat die van jullie niet goed zijn hoor ;-))
'

Nee dat snapte ik :wink: Maar ik bedoel: als die van ons al niet goed zijn, we vonden die dingen nl harstikke duur! En nu heb je dit :? Echt prut.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 16 dec 2008 10:22

liefie schreef:
Lenny schreef:
liefje schreef:Wij slapen er al bijna 4 jaar op en nog geen kuilen, gewoon goede matrassen kopen vondt ik dus best belangrijk...(niet dat die van jullie niet goed zijn hoor ;-))

nou als die van ons niet goed zijn weet ik het ook niet meer :wink: Het zijn geen matrassen van 20 euro van Kwantum hoor! 1.000 euro komt eerder aan de beurt.

Ik denk dat het eerder komt dat ze te zacht zijn?

Wij zijn gisteren bij de ikea geweest en hebben hele leuke badkamer kastjes gezien heel donkerhout bijna zwart.
Wij hebben alleen geen idee of het een beetje kwaliteit is dus gaan we nog verder rondkijken.

Heb hier ook een kast van de ikea staan, ook zwartbruin en die is echt prachtig en ook goede kwaliteit! er is al regelmatig wat tegenaan gestoten etc. maar je ziet er niets van.
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 16 dec 2008 10:26

Lenny schreef:
liefje schreef:
Lenny schreef:

Ik zeg ook:...(niet dat die van jullie niet goed zijn hoor ;-))
'

Nee dat snapte ik :wink: Maar ik bedoel: als die van ons al niet goed zijn, we vonden die dingen nl harstikke duur! En nu heb je dit :? Echt prut.

Gewoon mee terug naar de winkel gaan dus.
Als je zoveel betaalt voor iets mag je ook wel service en garantie verwachten toch?
Wat dat betreft zit het bij Ikea goed in elkaar. 25 jaar garantie geloof ik!
pobody's nerfect

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 16 dec 2008 10:37

Ja klopt, dat is een topdek matras, je hebt verschillende diktes dus je kunt zo'n ding helemaal aan je eigen wensen aanpassen.

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 16 dec 2008 11:13

hier hebben we 1 matras (2 vinden we ongezellig), maar wel ieder zijn eigen dekbed (1,20 bij 2 m, dan kun je als je wilt ook gezellig samen onder 1 dekbed slapen).. bevalt prima! Nog geen kuilen! (en dat bij een IKEA-matras van al 7 jaar oud....) Misschien ligt het aan de lattenbodems, die zijn wel van super-kwaliteit...?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 16 dec 2008 11:23

Tjonge, dan zal ik de prijs van ons hele bed maar niet vertellen. En onze bedden zijn heerlijk! (al merk ik wel aan ons matras dat die van ons absoluut geen 1000 euro kostte, omdat ik het wel eens in de maand moet draaien omdat er dan kuiltjes komen waar je ligt (maar dat schijnt sowieso te moeten, elke maand matras draaien). Maar ik geloof dus niet perse in iets wat duur is dat het dan beter is, en dat is dus blijkbaar zo. Wij hebben wel boxspring bedden, dat vind ik een absolute aanrader!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 16 dec 2008 13:05

Onze matrassen mogen niet gedraaid worden, dat zijn pocketveringmatrassen, die zijn van binnen op een bepaalde manier opgebouwd. Liggen ze andersom, dan werkt ie dus niet zoals ie zou moeten.
Misschien toch eens bij de Ikea gaan kijken, 25 jaar garantie geven ze natuurlijk niet zomaar...
Afbeelding

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 16 dec 2008 14:09

ik heb er iig wel spijt van dat we voor twee losse matrassen gegaan zijn!

Kzal morgen es naar de winkel bellen, maar we hebben ze bij de bongerd in kesteren vandaan en de service is daar gewoon ronduit bereslecht. We hebben er ons ledikant, twee nachtkastjes en nog n kast vandaan en de matrassen dan. We hadden dat ledikant etc. in een andere beddenzaak gezien, maar bij Bongerd waren toen staffelkortingsweken, en dus kregen we 17,5 procent korting op de hele handel. Daarom hebben we het daar gekocht. Maar echt, ik koop daar nooooit meer wat..

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 16 dec 2008 14:19

Kheb ook een ikeamatras en weet zeker dat mijn volgende (2 persoons :mrgreen: ) daar ook weer vandaan komt! het is echt een heerlijk matras!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 16 dec 2008 14:23

Ik kom nogal eens bij de Bongerd, maar eigenlijk nooit voor meubels ofzo. Ik heb er pas een lampenkap vandaan, en wel eens een cadeautje voor mijn oma ofzo (ze hebben er van die fantastische kalenders en geurzakjes enzo met die poppen erop). Maar ik ga er niet heen om de service en vriendelijkheid, ik vind het geen aardige mensen daar.

Wij hebben ons bed en matras gewoon van internet, ergens vandaan. We hadden een tweepersoonbed met matras (uit 1 stuk allebei) via marktplaats vandaan. Mijn schoonvader helpen het bed naar boven te sjouwen, past het natuurlijk niet door het trapgat. Lekker dom :D Toen hebben we twee losse bedden gekocht maar wel met 1 matras, dat ging veel beter.
maar eerlijk is eerlijk, ik merk wel dat het geen topkwaliteit is. maar zolang het met elke maand draaien nog prima gaat, koop ik toch geen nieuwe, of misschien alleen zo'n dekmatras (wat volgens mij sowieso hoort bij een boxspringbed).
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 16 dec 2008 14:31

*dubbelpost*
Laatst gewijzigd door Lenny op 16 dec 2008 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 16 dec 2008 14:31

ja voor dat soort kleine dingen zou ik er ook wel komen, als ik er in de buurt wonen. Ze hebben best leuk van dat kleine spul.
Maar idd, wat een personeel daar zeg.. Die man van de beddenverkoop ook, wat een botterik brrr.
Mn vriendin heeft er haar meubels vandaan. Echt megamegaduur alles bij elkaar (kasten, tafels, banken, stoelen etc.) Zou ik sowieso niet doen, wij hebben bijna alles van MP. Maar goed, na een goed jaar kreeg ze hele rare vlekken op de tafels enzo, dus gebeld, nou echt geen service dus he. Ze kreeg gewoon een potje met spul wat ze er op moest smeren!! Terwijl ze zoiets van: kom op, dit moet niet kunnen dus we moeten gewoon een nieuwe tafel krijgen!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 16 dec 2008 14:51

wij hebben daar onze eetkamertafel en stoelen vandaan. de tafel zit al helemaal onder de butsen.

terwijl de rest van ons interieur zown beetje uit ikea spullen bestaat, en waar nu nog helemaal niets aan mankeert. ook niet aan de salontafel die je toch zo'n beetje het meest gebruikt ( wij dan :))

baal er wel van, ga 'm denk ik helemaal opschuren en verven en dan een harde lak er over, misschien dat dat helpt?
Afbeelding

Koeitje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Koeitje » 16 dec 2008 14:55

Wij hebben ook matrassen van de Ikea. Ieder apart, aangepast aan jouw eigenschappen. Daarop hebben we een top/dekmatras, ook van Ikea. Ikea = ideaal :D
Na 3 weken krijg je wel in het midden een kuiltje, maar wij hebben de voel dan toch weer omgedraait.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 16 dec 2008 14:59

Ik heb ook een matras van de ikea. Mijn vriend heeft hem grondig goedgekeurd, dus er komt een tweepersoons matras van de ikea in ons nieuwe huisje te liggen. Het ligt echt zo lekker :!:

Terug naar “Archief”