Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 13 dec 2008 23:20

Het was een drukke, maar erg leuke dag. Timon genoot volop van de visite en cadeaus en had de hele dag een stralend humeur.

@Rosekapje: die loopkar komt hier vandaan, ik zie hem er nu alleen niet tussen staan..

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 dec 2008 17:39

@Haai & Memmem: leuke foto's :D:D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 dec 2008 18:25

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 14 dec 2008 21:02

Bedankt voor de tip :shock:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 15 dec 2008 06:44

Timon is volgens mij echt een lief jochie! Of niet Haai? Hij kijkt wel of ie makkelijk is.

die oogjes :8>
ja, dat is mijn mening dan he.....

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 dec 2008 08:36

wat een leuke foto's!

Milan eet warm eten!!!! en dat is best bijzonder!! al maanden... echt al heel heel veel maanden eet Milan geen avondeten!! hij kreeg ook niks vervangends ofzo.. maar hij heeft het echt gewoon lang volgehouden!!

en nu heeft hij afgelopen week sperciebonen, doperwten, spruitjes, boerenkool en pannenkoeken gegeten!! en hij vond het allemaal nog lekker ook!!

Nu hopen dat het zo doorzet!!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 15 dec 2008 08:43

Wat een opluchting Tj, wat zul jij nu heerlijk voelen...
En inderaad nu hopen dat het doorzet,

Met Danique wil het nog steeds niet, ze eet ook al een week niks, nu zet ik haar net achter de tv met mijn boterham en die eet ze automatisch op :oops: eet ze toch wat!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 15 dec 2008 15:33

@Haai en Memmen,

Superleuke foto's!
Time flies when you have none!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 15 dec 2008 19:53

Leuke foto's Memmem, leuk om jouw jongens eens te zien!

Fijn TJ dat Milan weer wil eten! Hier gaat het met vlagen met Christiaan de ene keer eet die goed en de andere keer niet. Op het moment gaat het weer best.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 15 dec 2008 20:33

leuke foto's memmem!

@ TJ wat fijn zeg dat Milan weer goed eet!
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 dec 2008 21:16

pfff... eten.... tis hier ookhopeloos..... Vanaf het moment dat ze eten mag al! Ik heb het nu al losgelaten met het idee dan eet je toch niet en heb je lekker honger. Maar tis niet gezellig... hb ik er eentje onder de tafel zitten met een broodkorstje en zelf zit ik dan aan tafel gezellig. In hoop dat ze aan tafel wil zitten om dan te eten.

Hoest nog met michael? heb laurac al tijdje niet gezien, of heb ik niet goed terug gelezen? :oops:

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 15 dec 2008 22:59

Fijn dat Milan weer eet, geniet er van!
Hier eet A met zijn handen maar hij krijgt wel wat binnen. Ik geef hem wel telkens de vork of lepel maar dat handigt blijkbaar niet.

PPM en Liefie, niks gezellig he om zo te eten. Maar een drama maken werkt ook niet. Ene broodkorstjes zijn ook goed te eten. Over een poosje laat ze ze liggen.

Zijn de andere schoolgaande kinderen ook zo moe? M slaapt nu bijna elke middag vanaf ong. 3 uur tot de volgende morgen 7 uur. Ondertussen is hij soms half wakker om wat te eten en te drinken enz. Hier op school hebben er meer kinderen last van. Hij gaat nu ook alleen de morgens maar, het is normaal al een strijd voor hij op school is dus nu geen 2 x op een dag.
Laatst gewijzigd door Memmem op 12 jan 2009 06:41, 1 keer totaal gewijzigd.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 dec 2008 09:34

Memmem schreef:
PPM en Liefie, niks gezellig he om zo te eten. Maar een drama maken werkt ook niet. Ene broodkorstjes zijn ook goed te eten. Over een poosje laat ze ze liggen.

Danique is gelukkig een hele goede eter, alleen nu ze ziek is niet, maar het gaat weer een stukje beter gisteren heeft ze weer wat gegeten ;-)

Gisteren op een sieradenparty een leuke ketting voor haar gekocht en ze houdt hem nog netjes om ook :P

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 16 dec 2008 11:19

Vervelend liefje, dat Danique nog steeds niet beter wordt... Thomas is ongeveer een maand geleden bijna drie weken zwaar verkouden geweest. Er lijkt geen eind aan te komen he als het zo lang duurt... :?
Je hebt groot gelijk hoor, dat je haar voor de tv parkeert met een boterham. Zo eet ze tenminste nog wat. En dat heeft ze toch nodig om weer aan te sterken.

Haai, leuke foto´s van Timon zeg! Geweldig met die taart! 8) En wat is ie verwend! :)

Memmem, ook leuke foto´s van je kids! Vooral die in de sneeuw, ze staan er allemaal leuk op! :)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 dec 2008 11:57

bloempie schreef:Vervelend liefje, dat Danique nog steeds niet beter wordt... Thomas is ongeveer een maand geleden bijna drie weken zwaar verkouden geweest. Er lijkt geen eind aan te komen he als het zo lang duurt... :?
Je hebt groot gelijk hoor, dat je haar voor de tv parkeert met een boterham. Zo eet ze tenminste nog wat. En dat heeft ze toch nodig om weer aan te sterken.

Haai, leuke foto´s van Timon zeg! Geweldig met die taart! 8) En wat is ie verwend! :)

Memmem, ook leuke foto´s van je kids! Vooral die in de sneeuw, ze staan er allemaal leuk op! :)

Tjah je wilt toch wel dat ze wat eet, ik weet ook wel dat het niet helemaal top is, maar op dat moment ben je al helemaal blij als ze wat willen eten, hebben wij nog 1,5 te gaan dus :? heb ik eindelijk eens een week vakantie is ze ziek, in de zomervakantie ook al :oops: wij zelf zijn beide ook verkouden dus een lekkere snotterbende hierzo :mrgreen:
Maar wel gezellig hoor :D

Terug naar “Archief”