Die Yankee Candles koop ik hier in tuincentra of kleine woonwinkels, ik weet niet waar je die in NL zou kunnen kopen. Misschien ook online? Die grote kaarsen zijn best prijzig maar ze blijven wel lang ruiken.
Voor zo'n wax tart betaal ik zo'n 1,75 maar die glazen potten beginnen pas bij omgerekend een euro of 10!
Ik heb dan liever van die kleine kaarsjes. Ik vind grote kaarsen altijd sund om te branden, dom eigenlijk. Ik heb een dienblad vol met rode en bruine kaarsen, maar de enige die ik er van brand is de rode kaars in een glazen pot.
Ik hou trouwens vooral van de geuren als Jasmijn en Magnolia. Net als geurzakjes met die geuren, heerlijk
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...
Haha, daar lijkt het wel op . Alleen koop ik kaarsen meestal 'ff snel' in een combinatie met wat potpourri-dingetjes enzo bij Xenos, niet te duur en zo maak je er toch een mooi geheel van (schaal ofzo). Maar misschien moet ik eens naar de wat duurdere woonwinkels .
Yankee Candles? Nooit van gehoord Mijn man houdt niet van geurkaarsen.
Ik op zich wel, maar eigenlijk heb ik niet vaak kaarsen aan.
(anders moet je de ramen zo vaak zemen )
Mijn ervaring is idd ook dat ze wel ruiken als ze niet branden, en als ze branden dan ruiken ze niet.
Ik ga toch maar eens goede geurkaarsen kopen, hij gaat maar boven zitten dan