lammetje schreef:sterretje, zie dat Anna Sofie al weer 1 maand oud is, gaat hard hé
Vind je het erg druk met een kleintje? Of valt het je mee?
Moet zeggen dat ik het bij Sarah niet zo druk vond als nu, maar eigenlijk loopt het nu ook wel als een trein.
Inderdaad vliegt de tijd.
Vind het helemaal niet druk. This slapen en voeden

Ben blij dat ze rond etenstijd even wakker is. 's Avonds van ongeveer 11 tot 1 is ze ook klaarwakker. Haal huiluurtje is gelukkig wel over. Maar nu ze verkouden is 'jengelt' ze 's avonds wel weer.
Het is gewoon een makkelijk en heel vrolijk meisje. Ze lacht heel veel en gaat al brabbelen. Ik heb een kleine mobiele -met 4 lieveheerstbeestjes die naar haar kijken- boven de box die rondjes draait. Zodra ik die aanzet straalt ze helemaal en gaat brabbelen. En als mijn man thuiskomt en hij begint te praten in de keuken, begint ze in de kamer al te glunderen en brabbelen.
Hoop alleen dat verkoudheid snel over is. Ze zit echt helemaal vol. Ook beterschap voor de rest van de zieke kids
1 maand oud:
Op de bank bij opa en oma voor een middagdutje. Ze heeft dus voor het eerst gelogeerd

We waren het weekend bij mijn ouders.
's Avonds tijdens haar 'ik ben klaarwakker' uurtje ligt ze na de voeding altijd even bij ons in bed.