Zie hier het resultaat:

Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:vervelend zeg!
Toen Sarah niet wilde drinken heb ik het eigenlijk een beetje gelaten voor wat het was, wel gestimuleerd maar niet te veel, uiteindelijk drinkt ze wel, maar lette wel op de luiers etc.
De rietjesbeker is hier ook erg populair, al vind ze water uit de kraan drinken ook erg leuk om te doen

Maar goed, daar moet ik me maar overheen zetten. Ik ga namelijk de kamer die van Thomas wordt, helemaal leegruimen en de zolder moet daarom een beetje opnieuw ingedeeld worden en alles uitzoeken enzo.
  Maar goed, daar moet ik me maar overheen zetten. Ik ga namelijk de kamer die van Thomas wordt, helemaal leegruimen en de zolder moet daarom een beetje opnieuw ingedeeld worden en alles uitzoeken enzo.

)
 )
 Maargoed, wel lekker dat je nu even je handen vrij hebt!!
  Maargoed, wel lekker dat je nu even je handen vrij hebt!!

) dat ze mooie lange haren krijgt
 ) dat ze mooie lange haren krijgt  
 vanmorgen wilde ze helemaal niet haar bed uit, normaal is het altijd pah pah en de armpjes uitsteken nou kroop ze helemaal weg...hoop niet weer bronchitis!
  vanmorgen wilde ze helemaal niet haar bed uit, normaal is het altijd pah pah en de armpjes uitsteken nou kroop ze helemaal weg...hoop niet weer bronchitis!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten