huizen, tuinen, inrichtingen, hoe leef je?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 04 dec 2008 16:58

Ook al gaan wij op een flat wonen, gordijnen komen er sowieso in. Heerlijk vind ik dat en ik vind het nog mooi en huiselijk staan ook.
In de slaapkamer komt wel iets te hangen waardoor echt helemaal niemand naar binnen kan kijken, aangezien daar mensen langs kunnen lopen :?

j-tap
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor j-tap » 04 dec 2008 16:59

Verdeelde meningen ;) Vind het heerlijk met de gordijnen dicht, doet veel warmer aan.. Lekker knus. Heb ze zonet om half 5 al dichtgedaan, werd al schemerig, en vind het nix om met het licht aan en gordijnen open te zitten. Er is hier niemand die naar binnen kan kijken (alleen de buurman die op z'n balkon gaat staan, maar doet 'ie vast niet met dit weer :wink: ) maar gaat om het idee :)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 04 dec 2008 21:49

Zodra bij ons de lampen aan gaan, gaan de gordijnen dicht. Ik houd er ook niet van als iedereen naar binnen kan kijken...

Vanmorgen van 2 potten en 1 schaal drie leuke stukjes gemaakt met nepklimop, kerstballen, engelenhaar, etc. Deze heb ik in de hal die we samen met de buurman delen gezet. Echt leuk geworden, al zeg ik het zelf. Gisteren op bloemschikcursus een slinger gemaakt die ik ook in de hal heb opgehangen. Staat allemaal gelijk veel leuker! :)
Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 05 dec 2008 00:11

Daphne schreef:Zodra bij ons de lampen aan gaan, gaan de gordijnen dicht. Ik houd er ook niet van als iedereen naar binnen kan kijken...

Dat heb ik ook, hoor. Geen pottenkijkers :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 05 dec 2008 00:25

Mijn man zit in de nacht dus dan doe ik wel altijd de gordijnen dicht.. En 26 sloten overal op. 8)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 05 dec 2008 06:53

we hebben besloten dat we in de kerstvakantie een slaapkamer aan gaan pakken. Of eigenlijk, dat mijn mannetje dat mag doen. De kamer waar 2 jongens liggen te slapen is zo asosjaal koud. We denken dat er niets is geïsoleerd, als je er loopt komt er rook uit je mond als je wat zegt. Marco zei gister: ik ga dit ff in mijn koelkast leggen. Het is wel jammer van het (dure) behang wat er op zit maar dit is ook niet wat. De schimmel zit al aan het plafond en vorige week wilde ik de matrassen omdraaien en daar zaten ook allemaal weerplekken in! Dit vind ik echt vies, dus ze snel mogelijk aanpakken die hap. Kost weer alles helaas, we doen dan maar van dat glasweefsel op de muren en sauzen dat in leuke kleuren.
ja, dat is mijn mening dan he.....

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 05 dec 2008 12:02

mijn servies slijt nogal hard 8)

heeft iemand nog zulke borden over?
Afbeelding

Afbeelding
ja, dat is mijn mening dan he.....

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 05 dec 2008 13:40

Ben je ermee aan het gooien? :wink:

Mijn schoonma heeft zoiets, maar dan met bloemetjes erop...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 05 dec 2008 14:30

Ik ben pas bij een vriend aan het klussen geweest en die had ook glasvezelbehang. Het werkte voor geen meter, bleef niet goed op de muur plakken en met verf eroverheen rollen maakte het alleen maar erger :?
Ik weet ook niet waar dat door kwam hoor, bij anderen heb ik het eigenlijk nooit gezien.

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 05 dec 2008 17:24

Jammer Annet! Zat dat behang met die boten ed op de muur? Zonde, heb je er zoveel tijd (en geld) in gestoken om het netjes te maken en dan kun je het nu weer overnieuw gaan doen. Magoed zo is het natuurlijk ook niet alles... Succes alvast!
Wat de toekomst brengen moge........

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 08 dec 2008 15:02

Weet iemand of je badkamertegels bij de ikea kan kopen?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 dec 2008 15:13

Vast wel, Ikea heeft alles :D

Oeps, ik heb volgens mij onze salontafel verkocht, maar we hebben helemaal geen nieuwe. Haha, zitten we voorlopig zonder.
We willen graag 2 hockers, maar die dingen zijn bijna onvindbaar zoals wij ze willen. Want bruin past niet altijd bij de bank, en bruin riet moet exact hetzelfde zijn als de rieten fautuils. Nu denk ik dat witte rieten hockers wel leuk zijn, iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 08 dec 2008 15:17

Wij gaan Woensdag dan maar eens even ideeen opdoen bij de ikea.
Misschien bij de kwantum,leenbakker enz? En anders denk ik bij Riverdeale daar weet ik zeker dat ze zijn maar daar betaal je wel voor en weet niet of je dat wil.
Een poosje zonder tafel is ook niet erg haha eettafel is erger denk ik.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 dec 2008 15:28

Nee, Leen bakker en kwantum hebben ze ook niet. En ik wil idd geen dure.
Nouja, we doen wel een tijdje zonder, op z'n Engels, en ik ga wel eens op zoek.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 08 dec 2008 15:42

Ik heb mijn eigen net weer even kwaad gemaakt en de TMC gebeld over onze hoekbank :oops:
Op de plek waar wij het meest zitten is een soort kale plek gekomen waar ik mij gruwelijk aan erger dus nu komen ze van de week weer langs om foto te maken en gaan ze kijken wat ze kunnen doen ik denk dat we een nieuwe hoes krijgen.
Wij zijn echt helemaal weg van onze super bank maar dit is dus niet leuk. We hebben nu al de 2de bank in nog geen jaar tijd!
Het kost ons gelukkig geen geld enz maar is wel beetje irri aant worden. Maar gelukkig hebben ze wel hele goede service :D

Terug naar “Archief”