In plaats van zoals tegenwoordig strakke shirtjes met accentuerende buikbanden eroverheen gespannen. De aandacht wordt er vanzelf naar toe getrokken. Dan krijg je dat dus.

(heb ik geloof ik al eens ergens gezegd hoe lelijk ik dat vind, sorry hoor

Moderator: Moderafo's
*Annette* schreef:Vind de buikbanden juist geweldig... dr zit iemand bij ons in de kerk, jonge vrouw, verwacht 2e kindje. Loopt ze toch in een stel positiekleren, zo ouderwets, witte zomerrok ed. vreselijk! Altijd loopt ze er al niet zo netjes bij, en ik irriteer me daar vreselijk aan
! Hou gewoon eenmaal van netjes, en dan zie je een totaal onverzorgd iemand langslopen
![]()
... Dan denk ik echt bij mezelf, meid je bent nog zooo jong. Kom op hè, we leven in 2008 en niet 10 jaar geleden... Laat die buik zien
!
*is soms heel nieuwsgierig hoe dr kindje is aangekleed, 't heeft al een ouderwetse naam, arm kind als het over 3 jaar na school gaat
*
bloempie schreef:Ik ben niet zo van de buikbanden. Werk meer met laagjes in m´n kleding. Toen ik van Thomas zwanger was had ik drie buikbanden, maar droeg ze zelden. Degene die ik nog het meeste droeg, was gewoon een simpele zwarte, die ik onder kleding droeg die wat te kort werd. Dan zag je dus eigenlijk ook alleen maar een randje. Ik draag zowieso geen band óver m´n kleren.
bloempie schreef:Grappig, ik koop juist vooral positiebovenkleding en draag (nu het nog kan iig) het liefst mijn gewone broeken en rokken. Ze kunnen niet meer dicht, maar daar heb je knoopsgatenelastiek voor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten